Thursday, March 11, 2010

Victory!

syukur alhamdulillah.aku bersyukur sangat2. result spm09 aku ; 3A+,3A,3A-
huhu..complete! aku pun x sangka aku boleh dapat result yg amat flying colour bagi aku. ni lah hadiah untuk kedua orang tua ku..
oh, di sini juga aku nak share dgn korang, korg selalu dgr orang kate, sesape yg syok sgt bercinta, result exam dorg x kan ke mana kan? oleh itu, dengan ini aku menegaskan bahawa, semua itu mitos semata2! aku dah buktikan yg org yg bercinta pun boleh berjaya.huhu..aku dah berjaya mengunci mulut mak dan makcik aku yg asik membebel," kau ni along, asik2 berkepit dgn fadzli tu. exam dah dekat dah ni. bila kau nak belajar ha? kalau macam ni lah perangai kau, jangan harap lah boleh dapat 9a" n now..tada!! mama kite da berjaya!!
hm.. pape pun, ni baru permulaan utk aku tentukan hala tuju hidup aku. aku nak jadi dentist. aku harap aku berjaya capai cita2 aku.
aku ingin mengucapkan syukur kepada ALLAH,kerana telah memberi kputusan spm yg amat2 tidak aku jangka kan. akhirnya, usaha aku berbaloi. second, my family yg x sudah2 membebel kat aku, suruh aku belajar, my parents yg sanggup berpanas berhujan semata2 kerana ingin membiayai yuran tuisyen aku.seterusya, rakan2 yg amat baik dan amat membantu aku semasa di smkpi dulu ; aishah n kamilah. guru2, yg ade sesetengahnya aku x suka kerana terlalu strict menanda paper bm aku ;P
eh sorry lah klu post aku ni lebih kepada ucapan2 penghargaan.huhu.. itu sahaja dari aku. terima kasih pada korang semua. i oive u so much!

3 comments:

  1. aku slalu ajar kau physics. cubelaa terime kaseh sikett.

    ReplyDelete
  2. ahaks yeah thanks mr shahru!
    i got A in physics bcoz of u ;))

    ReplyDelete
  3. credit to me? tenkiu2.

    petua kami berjaya spm:

    1. bersembang kat kelas bio/physic/kimia.
    2. tido mase kelas sej.
    3. kutuk cikgu tu.. alaa. cikgu tuu!
    4. anis n milah suke pusing belakang nak gossip ngan akuw

    sekian.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...