Thursday, August 19, 2010

Cinta Baru

Hai uols semua.. I dah jumpa kekasih baru. Kekasih baru I ada 7 orang tau. Tamak gila kan I ni? Hihi.. untuk seorang kera sumbang macam I yang tak pernah stay asrama, I bolehlah dikatakan sebagai seorang yang amat boring. Ehm.. I tak reti nak gelak huha2 dengan mereka semua. I banyak jadi pendengar cerita mereka je T__T

I kena belajar lagi cara macam mana nak jadi peramah. Tapi, nasib baiklah I ada roommate yang mulut macam popcorn. Cakap tak reti nak stop. Haha I suke taw.. At least tak ade lah R2502-D senyap sunyi macam bilik jenazah *cerita macam aku pernah pergi je =__=*

Mereka housemates yang best! Memandangkan sekarang ni bulan Ramadhan, kitorang tak pernah miss untuk buka puasa sama2. Bila dah buka puasa tu, mulut memang tak reti nak diam. Kami mengamalkan konsep sharing is caring. Pada 1st day puasa, diorang dah bantai beli macam2 kat bazaar. Aku pulak yang tak tahu pape, just beli makanan untuk perut aku jelah. Hak2, tengoklah betapa kedekutnya aku T__T Bila dah masuk waktu berbuka, masing2 main cuit2 makanan orang. Lepas tu mulalah komen mana yang sedap, mana yang tak. Fuh.. tastebud housemates aku memang terbaik dari ladang. Tahu je mana yang sedap, mana yang tak :D

Lepas tu.. kalau boleh kitorang memang tak boleh miss solat Tarawikh kat Angsana. Sebelum ni aku ada bagitahu kan aku tak pernah solat Tarawikh seumur hidup aku. Kat sini, diorang yang banyak mengajar aku :') Thanks korang. Sayang korang.

Sweethearts:
  • R2502-A : Kern the ketua kampung & Malin the baby
  • R2502-B : Bella the mama & Miza the solehah
  • R2502-C : Aina the abra & Syud the masak
  • R2502-D : Ain the tetot & BUDAK COMEL NAMA ANIS :D


R2502

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...