Monday, August 23, 2010

Kadang2, Seronok Jugak Menangis

Tonight, I need to cover two chapter which almost have 100++ pages in total. Waddeff.. Ni pun curi masa nak blogging kejap. Nak luahkan perasaan. Tadi call orang tu, ingat nak mengadu. Tapi orang tu tidur. So tak sampai hati nak ganggu. Sudahnya, blog jugak yang sudi sediakan dada untuk aku menangis. Eceh.. hm this week most probably im not going back home. I think it is much2 better for me to stay here instead of my own house. Kat rumah, aku tak study langsung. Entah.. aku sendiri tak tahu kenapa. Lepas dah balik sini, barulah reti nak cari buku and baca. Tapi macam dah terlambatlah kan. Contoh terbaik, malam ni. Dah tahu ada quiz, so kena la pandai2 belek buku start Jumaat lepas. Tapi aku sibuk dengan tidur, FB dan blogging bagai. Ni pun masih blogging  T__T 

Lepas tu, tadi boleh pulak aku tengok balik video ciptaan khas suami untuk isterinya ni. Video sedih tahu.. Tiba2 aku jumpa balik video ni lepas aku godek2 lappy ni. Aku dah banyak kali tengok video tu. Setiap kali aku tengok, air mata pasti meleleh. Ha.. dah tahu awak tu emo tak pasal2, kenapa gatal2 nak tengok video tu saat2 kritikal macam ni. Kan dah susah  T__T

Hm.. I miss my old life. Rindu life aku yang dulu. Lepas balik sekolah, pasti ada je aktiviti harian bersama suami. Pergi tanam jagung, tangguk ikan, ternak kerbau.. Oh rindu sangat saat2 tu :(  Kat puncak ni, mana aku nak carik jagung, ikan dengan kerbau. Dan yang lebih penting lagi, mana aku nak carik lelaki yang hebat bercucuk tanam dan menternak macam suami aku ni? LOL

Yes, aku la RABBIT tu  T__T

2 comments:

  1. untunglaaa dulu rajin tanam jagung ikan kerbau pe jadah semuaa.
    aku pon rindu zaman duluu. free gilaaa. seriously aku baru habis assignment calculus. sok ada presentation phy tapi slide tak buat langsung ponn. *mengadu kat kau*

    anyway, kenapa kena ada word verification ni, kalau remove tak boleh ke? malaslah nak komen macam ni.
    hahaa.

    ReplyDelete
  2. sudah remove word bla3..
    tu lah..aku pun rindu zaman mude2 dulu :'(

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...