Friday, August 27, 2010

Pengsan Separuh Hari

Masa sekolah agama dulu, ustazah mesti pernah ajar perkara2 yang membatalkan puasa kan? Korang ingat lagi tak? Salah satu perkara yang membatalkan puasa ialah pengsan separuh hari. Aku telah selamat pengsan separuh hari pada hari ni T__T

Minggu ni kan aku asyik2 tidur lewat dan bangun awal *awal sangat ke?*. So masa tidur aku yang banyak terlepas tu aku terpaksa topup balik. Sebagai akibat, aku berjaya tidur selama 12 jam  =__=  Sekarang, aku masih mengantuk sebab tidur yang terlalu lama. Dah2.. nak off blogging untuk 3 hari :p

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...