Saturday, August 28, 2010

Senarai Manusia Yang Memang Nak Kena Remove/Hide Kat FB

Ohh panjang gila tajuk. Apahal gatal sangat nak buat title panjang2 ni?  Hokeh, malas nak cerita banyak sebab mood gua memang annoying tahap mentadak laut sekarang ni.

Aku pasti akan remove/hide/block insan2 macam ni daripada FB aku. Zass!:
  • Currently, i dont have idea why these people keep sharing video2 dan notes yang gila freak nak mampos. Kau ingat aku suka sangat ke baca/tonton? Kalau setakat video atau notes yang berunsurkan Islamik atau dakwah, aku tak kisah. Tapi ni video yang contohnya 'kau tengah khusyuk gila tonton video tu sebab katanya nanti akan ada wajah budak comel tersembul keluar' so aku pun dok fokus la menunggu tanpa kerdip. Tapi tup2, yang keluar wajah hantu gigi diikuti dengan jeritan yang melampau. Whatthhheee.. weh mangkuk, kau ingat benda alah tu funny sangat ke?
  • Eh ada artis add aku kat FB lah! Friends dia banyak gila kot! Suka2! Jap nak usha profile dia. Hehe.. Eh kau bukan siapa2. Nak kata cantik, TAK. Cantik lagi aku. Nak kata pandai, TAK. Pandai lagi aku. Nak kata famous, TAK. Famous lagi aku. So kenapa friends kau ramai sangat? Eh kenapa kita ramai sangat mutual friends ni? Sampaikan bapak mentua aku pun friends dengan kau ni? Kau siapa labu? Doktor? Majistret? Apa?! Quh Anyyonggurl? *hak2 siapa kau? tak pasal2 fofuler jap kat blog aku. Alahh.. kau kan memang gila nak kumpul frens kat FB kan? Nah ambik :p*
  • DAH KETANDUSAN IDEA NAK MENGUTUK :p
Di sebabkan kewujudan manusia2 freak macam ni, aku dah hilang semangat untuk berFESBUK.

p/s: perkataan kegemaran penulis minggu ni, FREAK :p

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...