Wednesday, August 18, 2010

Tidur. Zzz

Sesungguhnya tidur di dewan kuliah adalah sangat bahaya ye rakan2, lebih2 lagi bila korang ada rakan2 yang tak reti duduk diam dan suka kenakan orang. Saya dah terkena masa lecture Chemistry semalam. Dah 2 kali okay. Tapi pengalaman pertama tak pernah mematangkan saya. *eceh.hyperbola jap* Last week, pada saat kuliah Chemistry yang nyaman lagi mendodoikan, saya telah selamat terlelap. Entah mengapa, pada hari itu saya tidur tak reti nak tunduk. Sengal tengkuk mungkin. Lantas, saya pun terlelap jua dengan kepala menegak. *memang hebat. Dahlah duduk kat 2nd row dari depan. Boleh lagi terlelap. Awak boleh ke buat macam saya? Hihi..* Kemudian, kuliah Chemistry pun tamat. Habis saja kuliah, saya dapat berita menyedihkan bahawa, ada orang gelakkan saya tidur sebab mulut saya ternganga :O Pada ketika itu, saya rasa kemaluan yang teramat sangat lantas saya cuba untuk berjanji pada diri sendiri, LEPAS NI I TAK NAK LAH TIDUR DALAM LECTURE HALL. TOBAT2 Dan..akhirnya semalam saya telah langgar janji saya. Sebagai akibat, Amira Syafiqah kesayangan saya telah selamat snap gambar saya tidur dari tepi. Result, memang obey Charle's Law : saya tidur menganga lagi. Dapat bayangkan tak betapa comelnya saya masa tu? Grr.. sabar2. Nasib baiklah sekarang bulan puasa dan saya rasa macam murah hati nak tayang gambar comel saya tu. Tunggu saya bluetooth gambar tu dari pompuan tu dulu. *gambar huduh pun sebok nak upload. Ala.. biasalah tu. Awak semua kena jugak tengok saat wajah2 huduh saya. Takkan lah asik2 nak tayang gambar control cun kan? ;p*

GAMBAR SUDAH UPLOAD xP

p/s: Mood tengah baik ni. Sebab tu guna awak-saya. *muntah2*


Deyy aku pikir nak dekat 50 kali sama
ada nak letak ke tak gambar ni. Tapi sebab dah janji,
so tak boleh buat ape T__T HODOH GILA :P

New progress : Tadi aku dah tak tidur masa lecture walaupun pagi tadi tidur pukul 4.30 pagi. Woot2~ xD

4 comments:

  1. HAHA,sumpah lawak anis.aku selalu tido ta penah ag nganga nie.serm je denga.HEHE

    ReplyDelete
  2. mya..sila sabar.nti aku upload gmbr aku tido..grenti ko tobat xnak tdo dlm lecture hall lagi.haha bahaye!!!

    ReplyDelete
  3. terbaikkkkk.......hahahha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...