Sunday, September 19, 2010

New Chatbox: Shoutmix Chat

Selamat malam semua. Eh semenjak dua menjak tiga menjak ni, aku jadi semakin sopan pulak bila menaip ni. Kenapakah? Mungkin sebab blog dah pink kot. Sebelum ni blog warna coklat gelap. Sebab tu lah sisi gelap terpampang kot. Kau tahu kan sekarang blog dah ada tabs 'Stats'. Aku memang suka sangat click situ. Biasa lah, orang gila glamour memang macam tu. Haha :p

Dekat stats aku kat bahagian yang search keywords aku telah keluar ni. Ehm macam mana nak cakap ya. Senang cerita, ada orang search word pelacur Melayu dan seterusnya terus ke blog aku. OMG.. Tahulah sebelum ni aku ada buat entry rage pasal budak2 Mysapace yang.. ops tak boleh bagitahu. Aku dah mula sopan sekarang ni. Hehe..

Dah, tak mahu cerita banyak. Sekarang aku nak umumkan bahawa chatbox aku sebelum ni telah selamat di remove dan di gantikan dengan Shoutmix Chat yang feature dia lagi stylo milo. Ni lah dia, habis manis sepah di buang (?)

RIP chatbox :(
Pada awak2 yang leave comments atas ni,
trimas banyak2 :')

2 comments:

  1. I would like to exchange links with your site ohninie.blogspot.com
    Is this possible?

    ReplyDelete
  2. what do u mean by exchange link?
    u wanna follow my blog and i follow urs?
    if that so, u can give ur link to me via formspring :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...