Tuesday, September 21, 2010

Orang Kata, Kalau Malu Bertanya Sesat Jalan

Tahniah, dan aku lah orang yang sesat tu. Kah3.. Ni lah padahnya kalau berat mulut sangat. Kerana mulut terlalu malas untuk dibuka gara2 ada emas sedozen bawah lidah, maka aku telah selamat hilang 20 markah paper Physics dengan jayanya  T___T

Cait macam manalah aku boleh lupa bahawasanya kat kalkulator tu ada terpampang segala bagai nilai constant yang berguna? Apa aku mencarut ni? Ehm tak apa. Cuma aku saja yang paham. Kalau aku explain kat kau pun, aku bukannya dapat balik 20 markah tu  T___T

Btw tadi baru lepas tengok carry marks untuk Chemistry. Dem. Kena study betul2 lepas ni. Paper Chemistry Jumaat ni  T___T

4 comments:

  1. damn! aku pun baru perasan segala jenis nilai constant tu time korg bincang.sob3..nangis tak berlagu +_+

    ReplyDelete
  2. lagi bertambah den,tuto yg jage situ siap tunjuk kt piqa lg mcm mane nak carik constant
    dem

    ReplyDelete
  3. kalkulator saintifik gua hanya hiasan je..

    last2 gua tiru budak sebelah time exam.. har har har..

    ReplyDelete
  4. peh stylo lah lu hamzah
    cubaan berani mati.kah3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...