Thursday, September 30, 2010

Tataplah. Penat

Semalam, outing bersama housemates. 8 orang kau. Jangan main2. Haha semalam selesai sahaja paper Biology, terus melompat kegembiraan. Eh tidak2. Kami bukan ambil UPSR nak main lompat2. Cukup2.. Paper Bio tamat pukul 12, rancang nak keluar kolej pukul 2. Konon kalau keluar cepat, dapatlah naik bas kosong. Tapi haremm.. Bas punyalah padat. Tapi.. kepadatan bas langsung tak mengganggu kosentrasi kami untuk meneruskan perjalanan ke Sunway Pyramid. Yay!

Kerana ruang bas yang limited, aku duduk sebelah driver. Sebelah driver. Yelah, sebelah driver. Sebelah driver bas okeh? :p View dari depan sangat seronok. Rasa macam pilot pulak. Hak2 eh tipu. Naik bas, tapi tiba2 feel pilot pulak. Hape kes haku ni? Ops masa dalam bas tak ada sesi camwhoring. Hik2..

Pukul 4 petang, baru sampai Sunway Pyramid. Lapar gilaaa bhai. Makan di The Chicken Rice Shop. What di u expect? Cost makan untuk 8 orang ialah RM 118++  Pelahap betul housemate aku ni  T____T

 Sebelum :9

Selepas :o
*nasib baik tulang ayam keras. klu tak +___+ *

Perut sudah penuh, 4 orang housemate aku pergi ice skating. Err aku? Aku nak ice skating? Hah kamonn. Main kasut roda pun tak pernah  T___T  So best solution? Camwhoring sorang2 kat tepi  T___T  *tipu*

 Yang tengah tu tak senonoh telan sudu  T__T

 Kern yang hencem. Auww ;D

Kern, kau pandang ape?!!

Kerana kekurangan gambar, so stop sini dulu. Will be continue :B

Dear housemates, ILY :')

p/s: Kenapa i boleh tak perasan i guna 'aku'?!  T___T

10 comments:

  1. weh,aku gi sunway gak tapi xmen. shopping sampai lebam ;D

    Sampai palam kul 11.30 malam.gila kann.HAHA

    ReplyDelete
  2. mya same lah
    aku pun smpai umah 11.30 mlm
    tp asl tak tsempak ko?
    huhu

    ReplyDelete
  3. lama tak makan ciken rais syop! :'D

    ReplyDelete
  4. ayeem eh tu plak die dok komen
    T___T
    katelah gmbr atas tu cung :D

    ReplyDelete
  5. wahh tak reti main ice skating . sama lah . jom main sep sep jon :D

    ReplyDelete
  6. haha fadz
    sep!!men ice skating tak reti
    tapi camwhoring reti
    haha ;D

    ReplyDelete
  7. betnya makan..xajak kite pon kan..hehe

    ReplyDelete
  8. BG
    mkn?haha come2
    mkn ciken rais shop
    mahal gilaa
    huaa T___T

    ReplyDelete
  9. pinqib,best kan kuar outing dengan kwn2?hehe :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...