Sunday, October 17, 2010

Award Untuk Follower Ke-100

Hello semua! Sorry lambat update entry. Semalam memang superbusy sampai tak ada masa nak update blog. Baiklah, seperti yang aku janjikan, award untuk follower ke-100 sudah siap. Untuk dapat award tu, korang tau kan aku kata apa? Korang kena shout kat shoutbox aku. Semalam bila aku intai kejap blog, tup2 follower ada 105. Aku kira balik, yang bertambah ada 4 orang. So maknanya ada follower aku yang tak ada gambar lantas tercampak jauh ke list follower yang paling belakang. Sorry, sangat susah untuk aku detect siapa orang tu. So pada yang shout tu, ini award kamu. Err kamu lelaki ke?? Sorrylah kalau award ni terlalu girlish. Wakaka ;D

Jerit macam ni! :D

Nampak tak kotak tu? Shout macam tu. Haha pls jujur ye.. Jangan shout sembarangan sebab award ni memang khas untuk follower ke-100 aku. TQ for ur support kawan-kawan. *lap air mate dengan hingus* Ni award dia, TADA!!

Especially for you :D

Maaf, aku target akan dapat follower perempuan. Tapi rupanya lelaki da.. Sorry sebab ada warna pink. Haha aku cuba untuk buang elemen warna pink sebab aku buknnya suka sangat warna pink. Tapi, pink tu kan warna universal yang ramai perempuan suka. Haha :D

Tenkiu follow blog ini ye.. Nah saye link nama blog kamu besar-besar. Guys, check dis out!

Blog kamu ada malware detection. So I takut nak view ur blog :(


p/s: Sanggup tukar browser dari Chrome ke IE sebab Chrome aku tak boleh nak upload gambar. Haihh besar pengorbanan aku. Kalau korang tak sayang aku, tak tau lah. Muahaha ;D

12 comments:

  1. lupa nak bagitau.click gambar tu untuk ambil award sebab blog ni disable right click. TQ

    ReplyDelete
  2. @suffer8zine
    haha tahniah pade pemenang
    yayyy!

    ReplyDelete
  3. tahniah pada follower tersebut..pada cik ninie teruskan perjuangan..belog anda memang comei..gyahahaha

    ReplyDelete
  4. award tuk 1st follower takde ke? nak jugakk!

    ReplyDelete
  5. award tuk 1st follower takde ke? nak jugakk!

    ReplyDelete
  6. @Seraffin
    teruskan perjuangan?mcm nak pegi bperang je -.-
    haha tenkiu!

    ReplyDelete
  7. @aishahjani ;)
    peh marah btol ko
    haha nak award gak ke?
    alaa aku kan pnh wat satu entry psl ko sblm ni
    huhu

    ReplyDelete
  8. wow...special award lg nih..!:-)

    ReplyDelete
  9. @J.M.R
    haha mane ade special.biase je nih :')

    ReplyDelete
  10. aku pun nak award..tapi Shout! Awards..haha

    ReplyDelete
  11. @Seraffin
    mls dah nak wat award.nk tggu follower ke 500 plak pasni.kah3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...