Monday, October 04, 2010

Award. Yabedabeduuu!

Yay dapat award. Yay! Yay dapat jawab tag. Yay! Okeh kalau bab jawap soalan2 yang ringan, aku tak ada masalah . Tapi kalau kene selesaikan soalan Differential Equations ke, Tangential Acceleration ke.. Omaigodd sumpah tak ambik tag ni. Haha tapi agak2 lah kan nak bagi soalan macam tu. Haha saiko betol. Okeh ni ialah tag dari awek comel, Budak Gemuk. Hey dia tak gemuk. Dia sangat sweet. tak percaya, kelik lah blog dia :)

Ini ialah award yang bakal terjatuh dalam genggaman. Haha tapi belum jatuh sepenuhyan lagi sebab kena jawap soalan dulu. Hoi ingat senang2 jeke nak dapat hadiah? Tak ada benda percuma pun dalam dunia ni. Eh apa ni? Merepek jauh. So ini award dia. Jeng3..


Aww comelnyeee.
Pink tau! ;D


1. Write 5 interesting facts about the person who gave u this award
*Ada blog yang comel
*Dia tak gemuk. Dia sangat comel
*Pandai edit blog
*Pengomen yang terbaik :D
*Dia sudah berpunya. Kan?Hehe :)


2. Write down 10 interesting facts about yourself and your hobby
*Suka tidur sampai gemuk
*Pemalas
*Baik hati (?)
*Tak suka pergi tempat crowded
*Pemalu
*Pendiam
*Pemperasan yang teramat syok sendiri (?)
*Minat menulis
*Suka merapu kat blog
*Muka innocent :B

3. Pick your most 10 deserving recipients and describe them.
10 orang pertama yang komen entry ni, kamu jawap tag ni untuk dapat award
Haha *taktik kotor nak comment banyak*
Ohh kejamnya T__T


p/s: Tenkiu ayuajim.blogspot.com for this tag :D





6 comments:

  1. haha.keji jgak cr nk dpt komen bnyk tu..

    ReplyDelete
  2. mya mane ade keji.tapi kejamlah
    haha weh jawap tag ni cepat!
    haha ;D

    ReplyDelete
  3. hahahahahaha......taktik kotor nih...nnt ada masa saya jwb tag ni k..:)

    ReplyDelete
  4. diela
    tq..nti cpt2 jwb ye :D

    ReplyDelete
  5. ai nk jd last yg comment lah ;p.btw love ur belog.sweet!

    ReplyDelete
  6. cici,u org ke3 yg kne jwb tag ni
    huu..mane lagi 7 org ni
    xsudi komen ke T____T

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...