Tuesday, October 12, 2010

I Can't Sleep

Jyeah u cant sleep Ninie. But who care? Kau ingat kau artis ke nak update blog dengan title macam harem ni? Haha sekarang aku dah start cuti semester. Lama.. lama sangat. Aku cuti 7 minggu. Masa mula-mula cuti tu sumpah rasa eager gila nak balik rumah. Sumpah eksaited gila bila dah habis paper Bio dengan errr jayanya -.-

Tapi sekarang bila dah cuti, sumpah aku rasa macam zombie. Duduk rumah macam orang gila. Tidur lepas Subuh lepas tu bangun tidur pukul 3 petang. Lepas tu selak tudung saji, carik lauk dan melantak macam orang gila. Lepas makan hadap laptop sampai lebam. Lepas dah bosan hadap laptop, hadap tv macam orang gila yang tak pernah tengok tv. Lihat, sadis tak hidup aku?

Kau ingat ambil Asasi Sains ni seronok ke? Cuti sem tak sama dengan Diploma dengan budak Matrik. Yang cuti sekarang hanya student asasi. Ehm asasi UiTM je kot yang cuti. Kau nak keluar dengan siapa der cuti-cuti ni? Nak keluar dengan budak-budak Puncak Alam, tak ramai yang duduk dekat dengan rumah aku kecuali si makcik Mimi tulah. Tu pun sombong tak nak ajak aku keluar. Hoi makcik, kupon Domino bila nak guna?! -.-

Damn, sumpah sekarang aku bosan gila duduk rumah. Nak keluar.. *ulang sampai dua kali* tapi $$$ macam tak mengizinkan. Nak dating, orang tu sibuk sangat dengan assignment. Mangalahkan menteri pulak -.-  So.. er adik-adik PMR yang baru merdeka tu, meh keluar lepak dengan akak jom? Kita lepak kat Bukit Bintang sambil makan lolipop. Nak? -.-

Err sebenarnya nak cerita pasal benda lain. Tapi cerita pasal ni pulak. Baiklah, azan Subuh dah berkumandang. Nak tidur. Selamat Subuh :B




10 comments:

  1. alahai.
    kesian nya dia.

    meh saya belanja lolipop.
    hihihihi

    :)


    Merapu tapi bukan Mengampu

    ReplyDelete
  2. lain kali kalu x leh tido bw la sampai pecah! :P

    ReplyDelete
  3. @Robot | Sakti
    ala lolipop jeke?
    meh la keni rojes barang sehelai dua??
    keh3

    ReplyDelete
  4. haha sah2 kau ni zombie...
    kah3...oh ambik asasi kt puncak alam ke??
    ramai tak bbudak degree farmasi kt situ???

    ReplyDelete
  5. @Azmi
    xpe aku zombie yg cunn
    haha yup kat puncak alam
    byk gak la dak degree farmasi kat situ
    tp aku mls nak amik tau
    bhahaha

    ReplyDelete
  6. gua tak tido jgk.. sob2..

    ReplyDelete
  7. @hamzah ian
    plajar cemerlang mmg tak tdo mlm :s

    ReplyDelete
  8. cuti 7weeks.xnak share ngn ai eh cuti tuh.waa ;p

    ReplyDelete
  9. @CiciRery
    huhu ambiklah sket cici
    i rase pmurah skrg ni
    nah,i bg u cuti sehari
    heheh

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...