Wednesday, October 06, 2010

Nak Bagitahu, Tapi Segan

Rasa macam nak update blog, tapi rasa macam tak perlu je. Tapi tetap teringin nak meluahkan perasaan kat sini tapi segan nak bagi orang tahu. Sudahnya, sorry. Simpan dalam hati.


Dear kamu, I LOVE YOU with all my heart :)  Dear Allah, pls give me stength. Dah tak tahu nak mengadu kat siapa lagi. I terima ni dengan senyuman :) 

10 comments:

  1. uik ade gak yg komen entry ni
    haha ;D
    suffer8zine,mane ade jatuh cinta
    tgh frust menonggeng nih
    wuuu T____T

    ReplyDelete
  2. yunk,jgn frust2 lahhh :).smile!

    ReplyDelete
  3. awat yg frust jep nie annyss???
    mai habaq kt cheq...
    (tetibe loghat kedah no)
    be hepy k dear.. ;)

    ReplyDelete
  4. cici ade la mslh gn bf ni
    mcm ade potensi nak bermadu je nih
    wuu T___T

    ReplyDelete
  5. weh hamzah pahal lu gelak
    wa dah jatoh chenta kat lu ni
    lu gelak2, wa sunat lu kang :p

    ReplyDelete
  6. mierah huhu tu..bc komen atas
    tak sanggup cheq nak ulang banyak kali
    sedihh wwoooo
    haha :D

    ReplyDelete
  7. adibah
    sweet? :)
    tgh pth hati ni.wuuu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...