Thursday, October 28, 2010

Ohh Mak Terharu!

Perkataan mak dalam title atas tu bukanlah merujuk pada mak aku. Tapi sila baca dengan nada ala 'adik-adik' gituww. Tahu macam mana nak sebut? Ahh itu bukan masalah saya :p Sekarang dalam mood eksaited sebab baru di tag oleh sorang blogger terkemuka dan lebih kiut dari saya T___T

Tengok header ni, korang mesti kenal punyalah. Kalau tak kenal, cepat follow dia sekarang. Aku kata sekarang!! *sambil sengseng lengan baju*

Dah kenal dah? Itulah ahkak Ailyl Rozanna yang kiut miut macam artis Japang. Huehue.. Masa aku mula-mula follow blog dia, aku tak sangka owner dia sekiut ini. Baiklah, jeles ok? Sebab saya ada saingan. Haha tiba-tiba je -.-

Btw aku bukan ditag untuk mempromosi blog dia. Ailyl tag aku untuk jawab tag ni. Saya dah jawab tag ni. So post ni memang khas untuk mempromosi blog Ailyl. Hehh saya tak dibayar untuk ini. Tak percaya aku ditag? Hambik nih



Humble nya dia walaupun followers ribu-ribu. Tapi masih perasan kewujudan blog picisan aku nih. Dah lah aku jarang komen entry dia *kantoi sudah T___T* Lepas ni nak contohi beliau yang low profile. Hihik.. Muah laju-laju kat Ailyl :D


p/s: Entry award from Meimei akan publish nanti.



16 comments:

  1. ailyl! kakak tua yg comel..haha..

    ReplyDelete
  2. Amboi ASAP gila update . teruja kan ? dia pun tagged I . opkos I nak buat tapi amik masa lama sikit la erk . btw mana u pya 25 random things ? nape x tulisss ? jgn teruja je :D

    ReplyDelete
  3. @Nadia H.
    tua2 pun menten kiut
    jeles tahu T___T
    hehe

    ReplyDelete
  4. @wannurfazrini
    haha i da jawap tag ni sblm ni
    sbb tu i bantai wat entry teruja mcm ni
    haha :D

    ReplyDelete
  5. Ohh I see .sorry tak pasan :P

    ReplyDelete
  6. @wannurfazrini
    hehh takpe.link atas tu warna tak jelas sgt

    ReplyDelete
  7. @hiro
    muncung??heh saye lah kembar itik
    tak tau ke? ;D

    ReplyDelete
  8. i pun suka ailyl rozanna..
    comell kan.. x sangka dia umor 24.. muka mcm budak2.. :)

    ReplyDelete
  9. @Amirrah Zawani
    tau xpe..kiut gila
    kalah i yg 18 ni
    jeles2 T___T

    ReplyDelete
  10. @suffer8zine
    heheh tq.mcm mng award plak -.-

    ReplyDelete
  11. hehe. sy pun kena tag gak. wakakaka

    ReplyDelete
  12. @PinQib
    huhu betuah gila u sbb ailyl folo blog u :(

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...