Saturday, October 16, 2010

Tag And Award From Mieyrah

Hello readers. Sorry pasal entry tadi. Tu protected entry. So all my followers tak boleh baca sebab ada password. Lagipun, kalau aku nak spill out kat blog and bagi korang baca pun macam tak manis pulak kan. Hehe.. So sekarang aku dapat tag dan award dari Mieyrah. Mari lihat award dia dulu :D

Sila click untuk ambil award ni :)


The questions are...

Apa nama gelaran yang kawan-kawan pernah panggil kat korang yang korang rasa lawak dan lucu?
Err aku ada tiga nick. Tapi rasanya tak ada yang lucu pun sebab semuanya molek2 belaka. Huhu member biasa panggil Anis. Bila masuk uni, kena beralah guna nama Shu sebab ramai nama Anis kat kelas. Kat blog pulak, asalnya guna nick Annyss. Tapi sebab macam payah sangat nak eja Annyss tu, so aku tukar jadi Ninie. Macam gedik je nama tu. Tapi aku kisah apa? Hehh :B

Korang selalu lawat blog siapa?
Aku selalu lawat blog yang ada dalam senarai bloglist aku sebab entry mereka memang 'Superrrr Power!!'

Apa yang korang rasa Mieyrah patut improve untuk blog dia?
Tak payah tukar apa-apa sebab blog tu kan ikut citarasa individu :D  Blog Mieyrah warna purple dan purple tu sangat sweet!

Dalam seminggu, berapa kali korang buka blog Mieyrah?
Bila Mieyrah ada buat new entry, saye akan baca entry tu dan automatically, akan buka blog dia. Kan2? Hehe..

Sila pass reward ni pada sesiapa yang korang rasa blog dia comel.
*Cik Cici
*Cik Liya Laa
*Amira Najwa (Mya)
*Mai
*Cik Sakura
*Cik BG


Kalau boleh rasa macam nak tag semua follower sebab most of my follower blog dorang memang lawa-lawa. Tapi nanti penat pulak nak blogwalking bagitahu pasal tag ni. Kui2.. btw ayat soalan atas tu boleh tukar ikut selera. Untuk nama, tukar je Ninie.  *pehh suka hati je nak tukar soalan orang. Haha hei bukan tukar soalan. Tapi tukarlah style ayat dia. Kalau rasa diri tu rawk, guna wa-lu pun bolehh. Hiks :B*




12 comments:

  1. blog awk mmg cumil, mcm awk :P

    ReplyDelete
  2. @suffer8zine
    errr ni puji2 nak ape sbnrnye ni?
    haha kidding
    tenkiu yee :D

    ReplyDelete
  3. oooo..sangka nama ninie tu dari iklan coklat dulu-dulu.
    ninie cokelat celup.celup.celup.
    hehehhee..

    :)

    btw, blog u mmg kiyut pom.

    :)

    ReplyDelete
  4. nama penuh tu die buh. HAHA. Nanti i buat yeww

    ReplyDelete
  5. okei saya tukar nama kepada "Ninie"! xD

    ReplyDelete
  6. @luvly mya
    haha ade follower aku name mcm ko mya
    so sbb tu ltk name pnoh ko
    huk2

    ReplyDelete
  7. annyys : sori. lptop liya buat hal. xleh view gmbr. xleyh nak amek award tue :(

    ReplyDelete
  8. @Liya Laa
    xpe2 its okay.nti klu lappy liya da okeh nak wat pun bole :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...