Saturday, November 20, 2010

I Adore This

Okeh guys, sekarang nak promote kedai blog. Ehm kedai blog? Macam ni, ni online store yang jual barang-barang tu. Tapi saya tak berapa interested dengan blog shop yang jual shawl. Hohoi terlalu jujur pulak haku nih T__T Sebab perangai aku macam budak-budak, so taste pun wajib budak-budak.

Yay saya peminat patung! Teddy bear aku tak minat sangat lagi-lagi kalau bulu dia lebat. Aku resdung. Yeah abang Randy ada bagi saya teddy bear yang besar gila tapi end up aku letak kat bucu katil. Alasan, bulu dia lebat sangat sampai saya tak dapat tidur nyenyak. Sorry pakwe :B

Now take a look at her adorable hand made stuffs! Oh dia jugak ada buat give away. Sampai bila, im not sure. Aku tak join give away ni sebab aku dah order satu. LOL.. Saya order terus sebab dah banyak kali join contest, tapi tak pernah menang. Ehm okay give away tak pernah join. Hehe


Antara patung untuk peserta bertuah GA.
Comel kan? :D



Saya tempah ni, tapi warna merah.
Buat peneman study kat Puncak Alam nanti :D

.
.
.
.
.
.

So apa lagi? Jomlah serang blog shop dia and join her GA!


17 comments:

  1. alaaa nape tak join je give away ni . mana tahu ada luck kan :)

    ReplyDelete
  2. eh mahal tak doodle yg u beli tu ?

    ReplyDelete
  3. @Cik Cici
    kucing biru tu comel mcm i kan cici? eheheh

    ReplyDelete
  4. @wannurfazrini
    i jnis cpt mgalah klu ramai saingan. huhuk loser kan T__T
    patung tu ikut size. klu kecik sket, rm15. klu besar rm20. tp tu tak temasuk addtional accesories mcm nama, bunga, etc.. :D

    ReplyDelete
  5. @Lelaki Ini
    comel kan? belilah satu, bagi kat gf. hehe :)

    ReplyDelete
  6. hoho..kite dah masuk giveaway die

    hope menang..hahah


    serius comel kan..kreatip betulll

    ReplyDelete
  7. @❤NazirahMoktar❤
    hehe gudluck! comel kan2? tu yg sy tempah satu :D

    ReplyDelete
  8. comel jugak ni..
    tapi dooodolls tetap d hati :)

    ReplyDelete
  9. @Amirrah Zawani
    huhu comel mcm doodools kan?hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...