Saturday, November 27, 2010

Sebab Gatal Sangat

Korang percaya tak korang ada bau korang sendiri? I mean , bau semulajadi dari badan korang. Mula-mula aku tak percaya setiap orang ada bau dia sendiri sampailah aku tidur bertemankan baju abang randy malam ni. Ai baju je ke mampu? Haih nak buat macam mana, tak halal lagi. LOL

Actually setiap kali dating, dia mesti akan cakap, “Awak ni bau baby lah” Hins malu haku. Tang mana datang bau baby entah. Nak kata bau lotion, aku bukan penggemar lotion. Nak kata penggemar perfume, wa layan minyak atar yang beli kat kedai 2 hingget tu je der. So, mana datang bau baby? I dont believe him until dia kata dia pernah hidu bau yang sama macam aku masa jumpa perempuan lain. Ehemmmmmm! But that smell buatkan dia teringat kat aku. Statement macam ghairah+saiko gila +___+

And yeah malam ni haku tersipu-sipu malu bila cium and belek baju dia. Er sebenarnya macam ni, last week masa kitorang keluar dia bantai pakai baju 2 lapis. Dalam kemeja, luar sweater. Ape awak nih pakai baju banyak-banyak? Then dia rimas, dia suruh aku simpan kemeja dia dalam beg aku. Akibatnya, baju beliau aku terbawak ke Puncak Alam. Keh3 tapi segan ah nak cium baju dia kat depan roommate. Tak pasal-pasal kena cop gila nanti T___T


Dia memang suka baju dua lapis :B


Oh sebelum entry malam ni diakhiri, saya berbalik pada tajuk entry. Sebab gatal sangat buat entry pelik-pelik, maka.....


Terkujat haku.
Ni semua sebab lantang sangat mengkritik kat entry ini




24 comments:

  1. bau u bau baby baru lepas berak dlm lampin ke camne? haha

    ReplyDelete
  2. I suka bau orang lepas bau tido . kehkehkeh! tu namanya bau asli tahuu! :p

    ReplyDelete
  3. Ooo...cik nadia bayu
    komen panjang juga.Thats cool.

    ReplyDelete
  4. wahhhh bau baby..
    ninie pakai bedak baby ka? :P

    ReplyDelete
  5. huwaa..sweetnye..ahahhaaa

    ReplyDelete
  6. @Ayeem Jemain
    tak lah. i bau baby yg br sapu minyak saket pwot cap cikit tek aun. wakaka

    ReplyDelete
  7. @wannurfazrini
    bau org lps tdo pun syok jugak. lg2 yg pesen air liur meleleh segelen mase tdo tuh. kui3

    ReplyDelete
  8. @sui nawi
    pnjg kan? hm rasenye die google name dia, pastu pegi blog ni T___T

    ReplyDelete
  9. @mia
    bukan sweet, tp masamnyeee. hehe

    ReplyDelete
  10. hye..
    sye pun lbih kurg mcm tu jgak..
    slalu je nk cium bau bf sye..
    hehe..

    ReplyDelete
  11. i pnh jugak org ckp bau baby..hehe:)

    ReplyDelete
  12. @Amanina Sofea احمدل
    heheh same here. bau die mcm something. yeah ;)

    ReplyDelete
  13. @Syafiq Rosli
    huhu aww so sweet. jrg laki bau baby. huhu

    ReplyDelete
  14. hahah..
    em.. sweet pun sweet gak entry ni..

    nak try cium bju sayae.??
    kuikuikui

    ReplyDelete
  15. @PinQib
    nak bau original tau. xnak bau sabun. meh2 sini.hihik

    ReplyDelete
  16. yup2..
    memang setiap orang ade bau sendiri.
    saya jenis suka sniff org.heh.
    tabiat buruk.
    kalau bau org tu sedap, mmg jadi mangsa la lepas tu. kena mangsa bau je la...
    sebab bau yg saya suka, boleh tenangkan saya. heh.
    saya suka sniff bahu MR.ARNAB saya.
    ngeee~~~

    ReplyDelete
  17. @Nyze The PumpkinBee
    mr arnab tu org ke? err sory klu marah i tny cmni. hehe yup i br pecaye kte ni ade bau sndr. so xyah dah pakai perfume. huahuaa ;D

    ReplyDelete
  18. hahaha..
    tak marah pun...
    ye..
    dia orang...
    ^__^

    ReplyDelete
  19. @Nyze The PumpkinBee
    huhu same hobi la nih. ske hidu bau org. hehe ;D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...