Monday, January 03, 2011

19 Tahun, Alhamdulillah

Salam dan hai semua. Aww saya tak percaya umur saya dah 19 tahun. Kenapa saya rasa bahawa saya masih berusia 16 tahun ni. Saya tak ready untuk dewasa. Tapi.. tapi, sebenarnya kalau tang kahwin tu, saya memang sentiasa ready. Ehem.. ok ni cuma entry bergambar.

Hehe rindu pulak zaman sekolah dulu. Kejap, bukan rindu apa. Tapi rindu nak sarung baju sekolah *peh sombong gila taknak mengaku rindu cikgu T___T * Lihat transformasi minah ni dari dia berhingus hijau sampailah bermuka matang dan anggun. Bhahaha :p

Hei ni mungkin last entry yg aku update daily. Lepas ni aku jadi biskut balik. Tak payah nak rindu aku sangat sebab aku awal-awal dah get ready dengan entry ni. So sila tatap gambar di bawah sampai muntah. Buek.. btw, kepada adik-adik yang berusia bawah 18 tahun,
SELAMAT MENERUSKAN ALAM PERSEKOLAHAN. RAJIN-RAJIN BUAT HOMEWORK KALAU TAKNAK KENA ROTAN DENGAN CIKGU DISIPLIN.

Pada kakak-kakak dan abang-abang kolej or uni, kau tak payah nak 'BOO' kat budak-budak tu sangatlah sebab kita pun sambung sem 2 esok hoii~! Nak cuti lagi T___T


Masa sukaneka darjah 1 dulu.
Aku tengah cium topi. Maklumlah topi baru. Ngeee



Masa darjah 4 Cempaka :B



Masa form 3 aka zmn br nak up T___T
Ekceli contengan blkg tu hasil kerja kami
*cikgu disiplin baca, mati aku dan rakan2 di atas*



Ada rombongan Cik Kiah ke.. er lupa dah.
Aku tudung putih dan err baru pakai braces. Hehe :B



Lawatan ke Muzium Negara.
Apa? Skema? Nerd? Yes we are!!



Masa graduation day :')


Okeh nak tidur. Penat haku nak upload gambar dengan bb yang lembab macam siput sedut ni. Hey apa yang aku cuba sampaikan dalam gambar-gambar di atas ialah:
Bila dah habis zaman persekolahan jangan lupa mintak kawan-kawan sain atas baju sekolah korang sebab nanti baju sekolah tu boleh buat kenangan. HAHA


p/s: Mesej yang cuba disampaikan serius terpesong jauh. Okeh SELAMAT KEMBALI KE SEKOLAH!



12 comments:

  1. wahh , ingat lagi kisah silam ye , i dah lupe , hehehe :p

    ReplyDelete
  2. huwaa..conteng atas baju sekolah..hehhe..awesome la dear..rindu ek zaman skolah...

    ReplyDelete
  3. happy birthday ninie :))

    moga panjang umur dan murah rezeki..budak tahun baru la nih..hehee

    ReplyDelete
  4. @wannurfazrini
    tibe2 teringat lps tgk gmbr member pakai bj skolah. huhu

    ReplyDelete
  5. @mia
    masa skola dl tak ramai pun yg sain kat bj skolah. ade sorg je buat mcm tu.ninie tak buat pun. heheh

    ReplyDelete
  6. @❤NazirahMoktar❤
    hehe birthday ninie lmbt lg lah awk. ni entry sempena usia 19 tahun 2011 ni. huhu btw thanks! :D

    ReplyDelete
  7. byk juga gambar zaman sekolah u..
    zaman skolah i mmg takda sgt nk bergambar.. masa tu huduh gila.. takda maknanya nak bergambar.. haha!!!

    ReplyDelete
  8. yurp...masa last day skool mmg wajib conteng baju skolah...kenangan katakan...
    oooohhh...i mish skool time.

    ReplyDelete
  9. yurp...masa last day skool mmg wajib conteng baju skolah...kenangan katakan...
    oooohhh...i mish skool time.

    ReplyDelete
  10. @Amirrah Zawani
    gmbr2 ni pun sbnrnye kredit kat member2 :D

    ReplyDelete
  11. @anies anessa
    mmg wajib conteng eh? kat skola ninie dl jrg nmpk budak2 conteng baju skola dorg.

    ReplyDelete
  12. seweet lah.brutal sekolah ni.act LMAFOA ke hape tah tu ape.hahah

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...