Thursday, January 27, 2011

Asasians Got Talent

Tadi usha page Asasi kat FB then terjumpa video budak-budak ni dance K-pop masa malam dinner hari tu. Malam tu aku dapat tengok masa nak habis je. Aku ingat tak best. Tapi rupa-rupanya best. Hehe sejujurnya im not a K-pop fan. Betul ni. Tak caye tanya kawan sekolah aku dulu.

Dorang semua dance ikut step lagu-lagu Korea. Setakat yang aku tahu Sorrysory, Bonamana dengan Hoot. Tak minat Korea katakan. So mana aku tahu. Tapi aku paling jeles bila tengok budak-budak perempuan ni dance step masa corus lagu Hoot. Arghh nak menari macam tu jugak! Tak boleh jadik ni. Kena kurus cepat-cepat lepas tu baru baru boleh perasan SNSD. Bhahaha :p




4 comments:

  1. aku punya carik video dorg. haha. boleh tahan ah gak en. hihi/ aku malam tu haram x nampak langsung

    ReplyDelete
  2. @luvly mya
    aku pun xnmpk sgt mlm tu.aku dpt tgk masa part last tu je.btw video atas ni byk suara lelaki.haihh tak dpt nak pokes lagu

    ReplyDelete
  3. i pun tak minat korea..
    tak tau lagsung pasal korea2 ni.. hehe

    ReplyDelete
  4. same la,,mira poon xminat ahah

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...