Thursday, January 13, 2011

It's Over

Gambar tak ada kena mengena dengan entry :B


'Over' dalam title di atas merujuk kepada tamatnya test 1 yang meragut jiwa, raga, sanubari etc. Menangis kot nak jawab soalan test. Sem ni serius kena struggle gila-gila sebab nak recover semula pointer sem lepas. Uhm yang penting, semangat kena ada kan kawan-kawan? Kalau kita fokus, insyaAllah kita boleh! Hehe sekarang matlamat pertama sudah tercapai. Apa matlamat tu?

Matlamat pertama /utama sem 2: TIDAK TIDUR DALAM KULIAH :D

Yeyeyey kau hingat senang ke nak tahan penangan dewan kuliah yang selesa tu? Sem lepas pantang ada kuliah, acara wajib ialah merebahkan kelopak mata barang sejam dua T__T So far, sem ni jarang tidur. JARANG? Ehm yes, aku ada jugak terlelap kat dewan lagi-lagi hari Selasa sebab jadual pack. Tapi buat masa ni, penyakit tidur kat lecture sampai mulut ternganga tak berlaku lagi. Peewit!

Btw ni update blog sebab dah risau dengan traffik blog yang menjunam gila-gila. Argh.. but itshokey sebab aku bukan pengejar traffic tegar. Ecehhh.. hm actually aku belum merdeka sepenuhnya sebab esok aku ada kuiz Bio. So lepas tulis entry ni, nanti kena cepat-cepat selak kain lecture notes pulak.

Then Sabtu ada kelas repeaters. Ala korang tak paham-paham lagi ke sem lepas aku failed satu paper? Sekarang terpaksa pergi kelas repeaters dengan hati terbuka dan senang hati T__T Isk baru ingat nak balik rumah minggu ni. I tak balik rumah 2 minggu tahu! So tepuklah tangan sikit. Hins hins :B




p/s: Sorry kalau korang bosan aku berleter entah hape-hape atas ni. Aku dah tak tahu nak tulis apa. Btw entry sebelum ni, tu gambar masa meronggeng kat lab Bio. Jangan panggil saye doc. Macam jauh sangat je tu =..="

p/s/s: Hey i dah update tutorial ni. Maybe u guys boleh tukar font untuk header (pada yang tak guna header). Pls view this tutorial, sebab seriously i need a feedback sama ada tuto tu menjadi atau tak. Thanks! Love yahhh!~~

Click SINI untuk ke tutorial

5 comments:

  1. good luck ninie..tak leh tido dlm kelas..emm, memg cabaran besar tuh

    ReplyDelete
  2. kih3...yeayyy! walaupun menganga nak jawab semua paper tu :(

    hihi, tahniah, memanG nampak kau dah JARANG tido. aku? xpenah tak tido.wakaka :P

    ReplyDelete
  3. @❤NazirahMoktar❤
    besar cbrn tu. tp nasib baik jadual sem ni byk gap.so pntg ada gap lame sket,mst balik bilik tidur.hehe

    ReplyDelete
  4. @luvly mya
    ehem ko xnak jd kan aku idola ko ke mya? bkn sng nak thn mate weh! lg2 sbb dah terlatih sejak sem lps :B

    ReplyDelete
  5. tak pa lah ninie..
    sem ni tayah cuti2 sgt..
    study rajin2 dulu.. berkorban la jap.. lepas habis sem tu baru boleh enjoy lebih sikit :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...