Sunday, January 02, 2011

Jom Main Nombor Ekor

Korang tahu tak sekarang demam nombor ekor kat FB? Haha sebenarnya macam ni, kat FB sekarang ada macam ala-ala segmen 'Kenali Kawan Anda' *suka hati bagi nama* Mula-mula aku macam tak ambil kisah pun pasal ni sebab aku jenis tak berapa reti nak describe orang. Setakat perhati then kutuk-kutuk dalam hati, tu aku rajin. Haip! Tak, tak.. kidding. Hehe

Nak tahu macam mana aktiviti tu dijalankan? Okey, mula-mula korang kena paste ayat lebih kurang macam ni kat status korang :

Send to my inbox any number from 0-1000. Then i will describe something about you on my status. Nobody will know about the number. It's only between you and me :)

Err lebih kurang macam tu lah ceritanya. Aku tak ada post macam tu kat wall aku. Aku involve dalam ni secara tak sengaja. Aku suruh member aku describe aku, then aku kenalah describe dia balik. Haha my lucky number is 67. Ala tak kan tak paham lagi? Tu kan hari jadi aku, 6 Julai :D

Ehmm kantoi dah nombor aku 67. Ok lepas ni terpaksa menyamar guna nombor lain pulak. Btw aku suka bila kena bodek tau2. Sampai aku sanggup print screen and tampal besar-besar kat blog. Macam batak gila aku ni. Tapi, tapi.. benda ni seriously fun! Sesiapa yang tak cuba lagi, u should try. Hehe.. ohh kalau korang nak aku describe korang pun boleh jugak. Just pm me kat FB *for those yang ada FB aku ye :B*









Atas ni antara orang yang sayang haku. LOL btw terpaksa tutup nama mereka sebab konon nak jaga privacy. Lupa nak bagitahu, kalau ada you guys yang rasa macam news feed FB dia semak gila dengan status aku, saya mohon ampun banyak-banyak. Ala.. bukan selalu pun aku update status kan2? Lepas ni aku dah start study. Tak adanya nak post status banyak2 lagi dah :D



16 comments:

  1. haha macam fun! :D tp jgn pm me tau. malas main. nnt sume tanye amende tu haha

    ReplyDelete
  2. @Ayeem Jemain
    amboi3 last2 dia yg pm org dl. haha lawak lah u ni :))

    ReplyDelete
  3. apebenda tuh? x pnah dgr p0n..
    huhu..sape nak men dgn sy..huhuhu.
    (x der sape nk men dgn aku) T.T

    ReplyDelete
  4. ayoo , x layan ahh aplikasi mcm ni . ngeh3

    ReplyDelete
  5. lassie mcm tak paham :(
    nk main gakkk !!

    ReplyDelete
  6. hahahah..cam best lak main nih..tpi kalau org layan je, best la..kalau org malas nak buat, tak nmpak la hasilnye..

    ReplyDelete
  7. igt potong2 tu gua xbole baca kaa hahahha

    ReplyDelete
  8. @suffer8zine
    huhu life kanak2 riang mmg mcm ni. heheh

    ReplyDelete
  9. @Hashira Yusoff
    awk start la dl.nti ade la tu yg mngikut. hehe :D

    ReplyDelete
  10. @wannurfazrini
    i pun mula2 xlyn jugak.tp bila tgk news feed berderet dgn bnde ni,nak xnak involve skali ;)

    ReplyDelete
  11. @lassiegewdix
    xpe lassie, u inbox i number u.nti i wat kan. pape number. tp jgn bg num ph plak T___T

    ReplyDelete
  12. @❤NazirahMoktar❤
    yup2.tp kat news feed ninie blambak2 bnde ni. blh dikatekan sume member lyn bnde alah ni. syok tau2

    ReplyDelete
  13. @Anonymous
    knape? ade yg berkenan d hati ke? nk bkenalan dgn mereka? hehe

    ReplyDelete
  14. ahaha comel je.ptt ai pelik ape yg u men number ni.ingat num ekor tadik ;p.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...