Tuesday, January 18, 2011

Koleksi Teddy Bear Bertambah!

Malam Isnin lepas, aku dan budak-budak kelas telah selamat berjimba-jimba di sebuah party. Haip ni bukan party liar. Just party untuk group A4. Aku tak perlu nak describe lebih-lebih sebab my groupmate, Mya pun dah tulis entry ni kat blog.

Buat masa sekarang wa nak batak sikit dengan hadiah yang wa dapat pada malam tersebut. Ecececeh.. ekceli macam ni. Sebelum cuti sem lepas, kami dah pick nama groupmate secara random. Nama penerima hadiah adalah rahsia. So aku sendiri tak tahu aku akan dapat hadiah dari siapa =.="

Rupa-rupanya saya dapat hadiah dari Wawa. Ehee sweet tau-tau. Kami sama-sama gerak dari blok ke tempat party tu. Masa mula-mula nampak Wawa, aku nampak ada satu kotak hadiah warna purple kat tangan dia. Fuhh dalam hati dah berkata begini, "Bertuahnya orang yang dapat hadiah Wawa ni"

Tup-tup, hey sayalah orang bertuah tu! Dah lah sepanjang malam tu aku dok menempel kat sebelah Wawa. Uhmm instinct saya kuat. Saya dapat rasa hadiah tu macam untuk saya je. HAHA.. Masa pergi, kotak purple tu kat tangan Wawa. Masa dah habis party dan nak balik blok, aku pulak yang pegang kotak tu. Tenkiu Wawa! I love u! Yes, koleksi teddy bear bertambah! Lepas ni boleh bukak muzium ;D



Lawa kan kotak dia? ;)


Jom bukak. Ohh dah nampak teddy!
*sambil lompat-lompat dan tepuk tangan*


Eh apa kat depan teddy tu??


Ohh cawan rupanya. Hey ni cawan limited edition.
Cuma groupmate aku je ada cawan ni sebab kat cawan tu
ada gambar kami yang eksklusif gitewww :B


Nampak tak? Teddy ada pusat lahhh.
Hehe ;D


Ok, biar saya cover dengan cawan eksklusif giteww.
*gambar ni mcm sungguh berseni*
**muntah**


Tak nampak watermark tu?
Suka hati kau je nak curik.
Ehmm saya curik sebab atas ni ada muka saya.
So skrg mahu tuntut komisyen :B

.
.
.
.
.
.


Tenkiu Wawa :D


16 comments:

  1. comeii gileee sayam !
    kepale die besar ! grrr
    gerammmmmmmm

    ReplyDelete
  2. @lassiegewdix
    i pun pasan kepala teddy ni besar.lain dr teddy yg i penah ade. so i syg teddy ni lebih. hehe

    ReplyDelete
  3. Wahh~ tomel lah! Suka gambar teddy luar kotak dan ada cawan depan dia. Tangan dia macam, 'Comel lah cawan ni'. Sambil tangan nak pegang cawan. Mata mmg dah pandang sakan kat cawan. hehe ;)

    ReplyDelete
  4. @Cik Shag
    hehe tggi btol imaginasi awk. huhu comel kan? satu tgn teddy tu dia mmg fixed kat dagu. comel sgt2 ;)

    ReplyDelete
  5. liya nak cari bear domo.
    kalau dh beli, nt nk tunjuk jgk aww :p

    ReplyDelete
  6. comel gilah bear tu ade pusat..heheheh..lawak la tgk nye ninie..

    ehh, yg cawan tu tempah kedai ke??

    ReplyDelete
  7. @Liya Laa
    bear domo?so far xjmpe lg :(

    ReplyDelete
  8. @❤NazirahMoktar❤
    huhu comel kan bear tbe2 ade pusat :D
    cawan tu ade budak kls tempah.xtau die tempah kat mana..

    ReplyDelete
  9. wakakkaa. bear comey kepala besaq ada pusat.heeee :P

    woi!!curik gamba aku!!!wakaka

    ReplyDelete
  10. perghhh sgt best *nada jelousss* :p

    ReplyDelete
  11. follow & blogwalking...

    kalo free meh la jenguk belog ai..

    salam kenal!(^__^)


    p/s:suka teddy bear macam awak...comey sgt belog awak..suka!

    ReplyDelete
  12. @luvly mya
    haha teddy ni lain dr yg lain kot.sgt rare nak jmpe teddy kpale besar n ade pusat!

    ReplyDelete
  13. @wannurfazrini
    haha nak jeles ape nye. u da keje kan? nti duit gaji blh beli teddy bear.huahua

    ReplyDelete
  14. @:: noremy anak rahmat ::
    hehe tq follow blog ni. tenkiu awk! :D

    ReplyDelete
  15. @ketika coklat bercerita
    huhu nak ke? tak bole2. ni gepren saye bg. huhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...