Friday, March 25, 2011

Aktiviti Masa Cuti

Sempena cuti 6 bulan ni, aku nak list down aktiviti yang harus aku buat sebelum sambung degree nanti.

* Nak cepat-cepat carik kerja dan kumpul duit. Nanti senang nak enjoy.
* Nak kuruskan badan dan turunkan 150 Newton :p
* Nak jadi model dara.com =.="
* Nak lebih gigih cari pendapatan sampingan from Nuffnang dan Churpchurp
* Nak belajar masak. Err macam tipu je ni :B
* Nak khatam Al Quran :')
* Nak have trip bersama tawan-tawan ke err ke err.. dengan sape ek??
* Nak jadi insan yang lebih baik. Awww
* Nak tolong mak sapu rumah
* Nak tolong mak carikkan menantu
* Nak bertunang. HAHAHAHAHA


Okeh makin panjang list, makin banyak mengarut. Tapi yang last tu penting! Ada 6 bulan je ni masa untuk carik bakal tunang. Hahaha kidding. Ni list saya. Anda pula bagaimana? Ohh btw nak ucapkan tahniah untuk adik-adik yang ambil SPM tahun 2010. Mencik ah kalau ada budak sekolah lama aku dapat result lagi gempak dari aku. Aku tak suka orang lebih dari aku. Er pulak dah =.="

Btw sorry entry kebelakangan ni dah mula macam sampah. Blur nak taip apa. Sekarang ni suka taip separuh jalan lepas tu save kat draft. Ni je entry yangg selamat dipublish T___T


Pose comel untuk bakal tunang.
Pfttttt =..=


6 comments:

  1. comel pix, semoga capai semua diatas, tc

    Terkini : 4 Video Bunuh Diri Di KB Mall

    ReplyDelete
  2. seronok laa bdk2 asasi abeh awal...matrik bln depan bru cti..

    ReplyDelete
  3. harap2 tercapai lah yea.. kalau dah bertunang tu, jemput taw =p

    ReplyDelete
  4. @Amirrah Zawani
    haha lg 5 taon ninie btunang, ninie jemput mirra ;)

    ReplyDelete
  5. @anies anessa
    huhu cuti awal pun xbest sgt.. xtau nak wat ape kt umah..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...