Saturday, March 19, 2011

Ringkasan Kenangan Asasi Sains 2010/2010






Sekarang musim doodle kan? Ha ni la doodle paling hebat aku boleh buat. Special untuk rakan kelas kesayangan saye. Hehe eh ni doodle ke?? O.o


Btw buat masa sekarang ni entry macam more to Puncak Alam lah. Bila dah nak berambus, baru sibuk nak sayang segala bagai T___T Seperti yang dijanjikan, entry ni untuk A4. Tapi rasa macam tak dan la pulak nak taip nama sorang-sorang kan. Dakwat pen dah habis guna masa jawap paper Bio hari tu (?)

Untuk refresh semula memory bersama korang, ni aku list kan post-post dulu sepanjang aku bertapa kat Puncak Alam ni


Arghhh banyak sangat lah label under Puncak Alam ni. Tak larat aku nak list kan. Pada korang yang tak reti nak buat apa cuti ni, meh la baca koleksi kisah aku kat Puncak Alam ni. HAHA ko promote amende ni makcik :B

Klik SINI untuk baca post label under Puncak Alam :)
Pape pun,

'Dear amiraS, anisS, amirulS, arifS, anaz/s, anati: SHU sayang kowranggg sumewww. Heheh :D'

7 comments:

  1. ninie doodle gune apa mcik??

    ReplyDelete
  2. saya pon da nk abeh mtrik sbln lg nie...

    ReplyDelete
  3. @PinQib
    loh atas tu guna paint je. hahah then tempek tulisan tu guna photoscape

    ReplyDelete
  4. @anies anessa
    tu lah. matrik abis lmbt, tp asasi uitm habis cepat. hm tekejar2 jugak dgn study kat situ. btw slmt menempuh holiday!

    ReplyDelete
  5. suuuwiiitt..miss n love u alot!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...