Friday, May 06, 2011

Berminat Nak Beli T-shirt Muslimah? Click Here!

Assalamualaikum. Hehe.. sekarang nak tolong member promote satu blogshop ni. Dia jual blouse yang khas untuk gadis-gadis Muslimah. Cantik tahu.. Kalau korang berangan nak baju cantik-cantik macam model majalah dara.com pakai, korang boleh try usha blogshop ni. Ni antara baju yang menarik perhatian aku. Harga pun affordable. Meh tengok :D





Geram tengok baju ni. Baik kamu rembat cepat2 sebelum sold out T__T


Jatuh hati dengan baju dia? Ok, mari terjah blogshop ni. Kalau korang melopong kat blog ni, memang tak jumpa apa-apa lah -.-'

Facebook: Impian Fatyra

5 comments:

  1. tshirt muslim ada tak?
    hahaha

    ReplyDelete
  2. @Arief Arf
    haha tak tahu.. pi tny owner die. tp klu nak bli tshirt utk gf pun boleh. hehe

    ReplyDelete
  3. siyess. da bookmark dah.. tQ =p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...