Monday, June 13, 2011

Angry Birds For Chrome

Hai! Lama dah tak update blog ni. Sekarang, aku teruja dengan game Angry Birds. Ye, aku memang ketinggalan pasal game ni. Orang semua dah tahu pasal game ni, tapi aku tetap nak update. Kekeke.. Sebelum ni, game Angry Birds famous among smartphone user. Yang guna Iphone, Android bla3 tahu lah pasal ni. Aku yang guna phone cikai, just telan liur je lihat kecomelan burung tu. 

Tengah hari tadi baru tengok game ni kat phone pakcik aku, ehm tak adalah menguji minda sangat game ni. Game lastik-lastik babi je pun. LOL.. tapi, tadi masa aku online guna Google Chrome, suddenly ada webstore application bila aku buka new tab Chrome. Apa lagi, dengan pantas aku install game Angry Birds ni. Lebih menarik, kita boleh jugak main game ni walaupun tak connect dengan internet. Hehe sangat teruja bila lihat burung-burung comel melastik babi -.-'

Oh ya, kat webstore tu boleh install macam-macam lagi application. Buat masa ni aku dah install Angry Birds dan Picnik. Dua-dua ni free. Selamat melastik! Moh kita serang webstore ni:







Bersedia untuk melastik


Macam ni rupa angry? Marahlah selalu, awak tetap comel -.-'


4 comments:

  1. angry bird best..tpi geraammmmm bile main..rasa nak pijak2 babi tu bile die senyum kt kalah.. =,=

    ReplyDelete
  2. @❤NazirahMoktar❤
    haha tahu xpe. geram gle ble tgk babi tu tersengih. tp yg angry birds rio xde lastik2 babi. tp kte kene lepaskn burung dr sangkar. yg tu pun comel jgk. hehe :D

    ReplyDelete
  3. sakit hati gila main Ab kalau x dapat shoot even dah cuba byk kali. bukan angry bird dah, jadi angry human dah. kekeke!

    ReplyDelete
  4. @wannurfazrini
    haha tau xpe. dgn kite2 skali hangin dok melastik babi tu -.-'

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...