Thursday, June 16, 2011

Gigi Rabbit Itu Comel

Dah hampir setahun aku tanggal braces. Tapi, gigi aku masih belum ok sepenuhnya. Maksud aku, aku masih jongang sikit. Bila tidur pun, mulut masih menganga, tak mampu nak tutup macam korang semua. Sobss sadis.. Malu weh dengan laki aku bila malam pertama, aku tidur menganga. LALALA :p

Tapi kan, tak semua orang yang jongang ni hodoh. Perkataan 'jongang' tu macam kasar sangat. Ok, kita tukar. Tak semua orang yang bergigi rabbit ni hodoh. Orang yang bergigi rabbit ni comel sebenarnya. Macam aku dulu, orang kata muka aku macam hamster bila gigit kuaci. Macam hampeh je komen tu -.-'

Hehe.. tapi aku suka tengok gigi Siti Saleha aka Nora Elena tu. Comel! Dah lah putih. Macam rabbit je aku tengok. Aku rasa dia tak payah pakai braces pun ok. Gigi tu buatkan dia nampak sweet. Aku harap aku akan comel macam dia. So lepas ni nak diet, lepas tu berkurung kat rumah untuk putihkan kulit. Hiks



Seth Tan tu suami kami. Zzz -.-

6 comments:

  1. yey setuju as long sesuai dgn muka mc kite dan noraelena hahaha. kalau x, mmg klakar

    ReplyDelete
  2. @wannurfazrini
    tp klu halimah jongang tu, err sedih jugaklah T___T

    ReplyDelete
  3. Gigi oh gigi ... heheeee

    ReplyDelete
  4. hihi. nora elena ni gigi rabbit cute :D

    ReplyDelete
  5. @Acik
    gigi bkn sebarang gigi ye.. haha

    ReplyDelete
  6. @sarah mohamad
    kan... tbe2 rase bangge sbb pernah ada gigi rabbit suatu ketika dl. haha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...