Sunday, June 26, 2011

Hidung Tak Mancung, Pipi Tersorong-sorong




Dua hari lepas, tweet aku semua stok nak maki-maki je. Nak mencarut kat FB, rasa malu pulak sebab ramai sangat kenalan dan saudara mara. Kang dorang baca aku punya status, tak ke haru. Malam tu, aku cuma up status macam ni:

"Perempuan zaman sekarang ramai yang tak sedar diri. Sekian terima kasih" 
-11 people like this-

Actually bukan niat aku nak tuding jari kat semua perempuan. Tapi aku cukup benci dengan perempuan jenis hidung tak mancung, pipi tersorong-sorong. Aku tak suka perempuan yang nampak terhegeh-hegeh kejar lelaki. Kenapa kau nak letak darjat kau kat bawah tapak kaki wahai perempuan? Aku tak salahkan perempuan yang buat first move kat lelaki yang dorang suka. Itshokey sebab aku pun pernah buat macam tu dulu :p

Tapi kalau kali pertama kau cuba mendekati dia tapi dia tak berminat dengan kau, kau tak usahlah buat muka tak malu terhegeh-hegeh lagi kat lelaki tu. Cara kau tu buatkan kau nampak desperate. Baru kenal satu jam, dah mengada nak buka pekung di dada. Kalau buat macam tu, kau ingat orang lelaki ni akan rasa simpati kat awak ke? Dorang lagi meluat adalah. Kena lelaki tak baik, dia jadikan kau stok geli-geli je. Tapi tak tahulah kalau intention asal kau memang nak jadi stok geli-geli kan :p

Malam tu yang buatkan saya hangin bila ehem-ehem aku up status khas untuk aku. Tapi ada pompuan ni pulak dok mengada-ngada menempel kat status tu. Kemain manja aih.. Mak suka. Bila aku komen kat status tu, pompuan ni wat derk je dengan aku. Bukannya nak hormat. Awak tu dah lah junior aku weh. Sedar sikit kat status tu bukannya tag nama awak. Serius aku rasa macam nak cili-cili je kau ni. Grr..

I only get jealous because I love you, and I don't want anyone else to have you.

2 comments:

  1. tu la kalau tak pk dulu sblm buat..tgk org dah gelak2 kat dorang kan.gelak siap kene ngata lagi.. =.=

    takpe kalo perigi cari timba,baru kt tau kt bertepuk sblh tgn atau tak.tpi kalo dah memg nmpak kt bertepuk sblh tgn, pae salah terime hakikat kan.

    ReplyDelete
  2. @❤NazirahMoktar❤
    haizz tu lah psl. klu laki tu da xnk, kwn jela mcm biase. toksah dok over sgt. benci pmpuan mcm ni. risau sgt kot sbb nisbah pmpuan kpd laki 37:1 hahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...