Wednesday, July 27, 2011

Thanks Nuffnang For The Movie Pass & Thanks Parents For The Malaysia VS Singapore Ticket!


Untuk pertama kalinya setelah setahun lebih berblogging, aku dapat jugak habuan daripada boss blog ni, Nuffnang. Hehe minggu lepas aku check email dan aku dapat email from dorang. Aku dapat 4 movie pass from TGV sempena birthday aku. Fuh nasib baik aku check email. Kalau tak melepas aku nak tengok movie free :p

Salin alamat kat handphone, lepas tu aku boleh bantai delete alamat tu. Zzz nyanyuk ke hape aku ni. Tapi nasib baik ada abang randy yang hensem (?) sudi menemani aku mencari office Nuffnang. Hihi trimas. Sebagai habuan, aku belanja dia tengok movie guna pass tu. Baru ingat nak tengok movie 3D. Tapi TGV lagi bijak. Movie pass tu not available for 3D movies dan couple seat *dasar tak tahu bersyukur. LOL*


Aku dgn dia rembat button ni.
Lps tu sengal pi tampal kat handbeg tayang kat seluruh KLCC.

The movie pass! Woot2!

Filem yg terlalu 18sx bg aku.
Banyak mencarut. Taanjat boboi *tiba2*

Abg randy mencekik apew tu? 

Zoom sikitt~
Oh sejak bila reti makan tempanyaki ni awak?

Mengenang zaman kanak2.
Nasib baik tak roboh. Huahua :p

Baru nampak muka tuan blog.
Aksi melampau bakal pramugari. Huehue ;p

Tu cerita semalam. Cerita esok, seperti anda sedia maklum Malaysia akan bertemu Singapura dalam satu perlawanan epik *ayat tak menahan*. Sebagai seorang gadis yang tiba-tiba suka menonton perlawanan bola sepak sebab ada Safiq Rahim yang hensem *tiba2*, so esok aku akan berada di Bukit Jalil! Yey! Nak pakai jersey biru tu sebab aku rasa jersey biru macam lagi #ohsem -.-'


Tiket sangat jambu. Aww :D

Biella Italia!
Chop salah jersey pulak.

Goodluck Malaysia! 
Go Harimau Malaya!

6 comments:

  1. hhooohhh tiket warne pinkyyyy. wahh pegi tgk laaa ni ehh ?

    ReplyDelete
  2. @wannurfazrini
    haha jambu kan tix die. hehe yup pegi :D

    ReplyDelete
  3. safiq rahim mana ada mainnnnnnnn dia kene kad merah da waaa :( eh ehhh bestnya dapat button nuffnang tuuu, acane leh dptt wuwuw

    ReplyDelete
  4. waa..tahniah dear..n happy birthday ya :)

    ReplyDelete
  5. best nyaa dapat tengok wayang preee preee :D hehe

    ReplyDelete
  6. NAK LG DUA TIKET FREE.. HEHE

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...