Wednesday, August 24, 2011

Blog Berwajah Baru! Theme: PEACH

Sempena beberapa hari sebelum raya ni, blog adalah harus bertukar wajah. Walaupun tak ada pelita dan ketupat, tapi hasil blog sekarang amat memuaskan hati. Sekarang aku more on Tumblr. Blog terabai yeke. So  adalah harus lakukan sesuatu supaya blog sentiasa up to date sebab tak nak BE lari.

Kalau korang nampak, header sekarang dah bersambung dengan blog. Header ni aku langsung tak edit kat Photoshop macam yang korang selalu baca kat tutorial-tutorial 'Buat Header Bersambung dengan Blog'. Header aku cuma edit guna Photoscape dan transparentkan guna GIMP. Lepas edit code sana, edit sini, berjaya jugak tipu mata korang konon-konon aku reti design header bersambung dengan blog. HAHAHA gelak keji :B

So below is my blog screenshot. Hehe kalau ada you guys yang tertanya-tanya how to have the whole screen shot, moh kita install extension WEBPAGE SCREENSHOT (Chrome User) dan SCREENGRAB (Mozilla Firefox user). Aku guna Chrome dan extension ni memang memuaskan hati. I looike it bebeh ;)

Credit goes to these gentlemen: For Google Chrome, for Mozilla Firefox. Click them to know more about the extensions.



3 comments:

  1. @wannurfazrini
    boring pny psl smlm. tu yg edit habis2an :D

    ReplyDelete
  2. Ha'ahla, pandainya..ni nk ry wat gak ni..hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...