Saturday, August 13, 2011

Sistem Cerdas






Maaf sebab blog terlalu lama tak update. Walaupun tak ada siapa kisah, tapi ada aku kisah? Huahua.. Oh pada sesiapa yang tanya aku dapat mana untuk degree ni, ni ha aku dapat course Bachelor of Science (Hons) (Intelligent System) kat UiTM Shah Alam. 

Saja menggedik letak nama course omputih. Sedap sikit bunyiknya. Dalam BM, sistem cerdas -.-'  Kami repeaters ni memang ketinggalan bot pasal tawaran ni. Sebab apa, biarlah rahsia :B  Haih aku ingat kalau tak dapat offer, nak masuk kolej. Semangat dah isi form nak ambik course Environmental Health kat City University College. 

Uhm tapi my mum suruh masuk IPTA jugak, so hai computer! Aku tak minat benda yang related dengan computer ni. Tapi dah Allah bagi rezeki ke situ.. terima je :')  Bye2 Bio :'( Pada member yang sebelum ni asyik tanya aku dapat mana, aku mintak maaf sebab berdiam diri. Sorry :)  So guys, doakan aku tak main-main lagi masa degree nanti! :D


10 comments:

  1. pergh! AI tu! programming kaw2. boleh buat game lah lepas ni. haha. seriusly. memang AI utk game biasanya. nk bagi bot/comp tu pandai. wahh. satu fakulti lah kita. kah3.

    ReplyDelete
  2. kongresss! wani skang pn study kt uitm shah alm p amk accounting...p bulan 9 depan da transfer ke segamat blk sbb dekat ngn umh...hehehe

    ReplyDelete
  3. @Ayeem Jemain
    yey same fac dgn ayeem!! sukenye! eh satu course ke?? nti blh la mntk u ajar :D

    ReplyDelete
  4. @wany azmy
    alahai.. tak dpt la nk jmpe. hehe btw thanks! :D

    ReplyDelete
  5. sama macam farihin :D.. tahniah taw! dlu teringin nak ambik kos ny..

    ReplyDelete
  6. hehe, cngrstes btw. sama kos ngan farihin ni

    ReplyDelete
  7. @Dr. Amirah
    yeke.. hrp2 shu blh bwk course ni. pray for me eh :)

    ReplyDelete
  8. @luvly mya
    yup aku br tau dpt sama dgn farihin. nasib baik ade member ;D

    ReplyDelete
  9. wow!!! sronok bace post nie...
    waaahh~~ kwn aq dh degree r...
    aq dploma pown x abeh2 nie... =,='
    btw, good luck!!! kejar pointer smpi dpt!!.. :D

    ReplyDelete
  10. @nurulkamilah
    iskk terharunye ko komen kat sini. hehe ok2, nti doakan aku keh

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...