Monday, September 05, 2011

Selamat Bertunang :)

Sabtu lepas one of my cousin bertunang. Tua setahun dari aku. Jealouss sebab dia bertunang dulu. Haha abaikan motif jeles yang tak masuk akal tu. Family sebelah abah, aku ada 5 orang cousins perepuan. Umur kami dekat-dekat je. Beza cuma 1 dan 2 tahun. So boleh dikatakan agak rapat. Huhuh tapi macam biasa, bila gather aku lah yang paling senyap sunyi  T___T

Masa majlis bertunang tu, tema purple. Pelamin dia gojesss tau. Rasa macam batak gila, so selesai je majlis macam biasa camwhoring time. Maaf kualiti gambar buruk. Snap guna phone cikai je  T___T

Meet the pelamin. Gojess kan ;)

My cousin yang dah jadi tunang orang ;)

Sesi menggedik bermula.

One of my cousin. Sebaya :D

Jangan tiru aksi ni di pelamin -..-

Fine! Aku tahu aku gemok :((

Tu saja yang mampu di show off dalam entry ni. Amboi saja je cari pasal tulis show off. Huhu sorry tengah pening kepala sekarang ni. Tu yang update macam nak tak nak je. Maybe sebab esok dah kena daftar masuk uni kot. Iskk malasnyaaa~ #kbai


4 comments:

  1. bila agaknya giliran kita pulak kan.. ekeke =P

    ReplyDelete
  2. @CaHaYa PeTuNjUk
    yup. pelamin btunang pun dah cantik. plamin kawin mst berkali2 ganda cantik ;)

    ReplyDelete
  3. @Amirrah Zawani
    hehe tu lah. tgh bz meghitung hari ni :))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...