Friday, October 21, 2011

#It'sOkayToCheatif


Baca timeline twitter tadi, tertarik pulak dengan hashtag ni. So tanpa berfikir panjang terus retweet sebab aku kalau bab menipu ni memang emo lain macam. Oh btw, ada tengok video kat FB pasal 2 ekor pompuan gaduh kat kedai kasut sebab jantan? Siap main tampo-tampo lagi. Baca komen-komen kat situ, semua kata dorang bodoh sebab gaduh pasal jantan.

As for me, no komen sebab aku pernah berada dalam situasi macam tu cuma tak ada lah bertepuk tampar apa semua. We just have a slow talk, and settle secara baik. Heh kat blog aku taiko semacam je. Tapi dunia sebenar saya ni lemah lembut eiuwww.

Aku seriously tak nak cerita panjang pasal ni sebab takut kena batang hidung sendiri lagi sekali. Sekarang just mampu doa kat Allah, supaya dipertemukan jodoh yang baik dan sesuai dengan aku. Aku dah cuba untuk jadi perempuan yang terbaik untuk dia, tapi kalau aku masih ada kekurangan pada mata dia biar Allah tentukan. Kadang-kadang kalau Allah kata kita bukan tulang rusuk dia, tak guna jugak mati-matian sayang dia.

Oiii ni apahal entry emo semacam ni? Entry ni nak tunjuk hashtag atas tu je. Hehekss.. enjoy this quote. Credit here for the quote.

If you can actually come up with a  you don't deserve to be in a relationship


Simple, yet meaningful :3


6 comments:

  1. tak sempat tengok twitter pun semalam :( heheh

    me dulu2 time jahat *taklah jahat sangat hehe* selalu jugak tipu2 kat bf :D

    ReplyDelete
  2. @sarah mohamad
    huhu ninie tak sempat n xboleh nak menipu kt bf sbb beliau lg handal bab2 ni T___T

    ReplyDelete
  3. ninie... wat tutorialll gune twitter.. sy x reti ponnn T-T

    ReplyDelete
  4. @PinQib
    tutorial guna twitter? eerr sy xreti sgt psl twitter ni. ble on sll bc timeline n retweet je. selebihnye tak reti T___T

    ReplyDelete
  5. dah tgok video mongok tu..buek malu kaum jo. ninie, org lama x active twitter. nanti follow la ye. heheh.. :D

    ReplyDelete
  6. @Hashira Yusoff
    hehe ninie pun tak aktif twitter sgt. hr tu ntah mood ape mrasuk. tu yg rajin retweet. yup2 video tu wat malu kaum je. eiuww

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...