Wednesday, November 02, 2011

Bouncy Mouse!




Dah mula bosan dengan game Angry Birds? Yela, siapa tak hangin kan dari pagi ke petang keja kita nak lastik si baby hijau tu. Lepas tu bila kita tak dapat lastik dia, dia gelak annoying gila sampai rasa nak tepuk-tepuk je screen laptop ni walaupun laptop tak salah apa-apa  T___T

Tadi entah mood hape merasuk aku, aku pergi buka Chrome Web Store. Woots banyak gila apps baru, termasuklah game! Wahhh suker3! Antara game yang menarik hati aku ialah Bouncy Mouse sebab biasalah, aku kan pencinta tikus. Hehe.. Bouncy Mouse ni comel gila. Lagi comel dari baby hijau tu :p  Bouncy Mouse ni mengingatkan aku kat sejenis pokemon tikus ni. Er okay lari topik.

Selain Bouncy Mouse, ada game Plant vs Zombie. Game ni adik aku suka. Aku tak gemar sangat sebab ngantok tengok zombie tu jalan slow gila. So uols berminat tak nak install game ni? Jom ittew ajar. Nanti boleh main mereka saat-saat stress study ke. Hihi *entah bila aku stress study*

Kalau game Angry Birds aim kita nak lastik baby hijau tu sebab curik telur burung kan? Untuk Bouncy Mouse ni korang kena lastik mouse ni dari satu pitstop, ke satu pitstop. Aim dia nak ambik cheese daripada kena makan dengan kucing. Homaii comei gila niat murni tikus ni :3

"Kau ni dari tadi membebel. Celah mana nak instal nya hoi?!"

Okay sabarlah. Ni ha.. click je link bawah ni. Lepas install, sila main sampai lebam :D









No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...