Saturday, November 12, 2011

Kehendak

Untuk tahun depan, aku dah listkan beberapa kehendak yang harus atau mungkin boleh dilaksanakan. Antara kehendak aku ialah nak kurus. Well tengok jelah gambar kat header atas tu. Seriously i need to reduce some kilos. Haizz.. Second, wanna keep my hair long and make some hair do. Maybe fringes? Haha tak habis-habis dengan fringes. Kang kalau tak kena dengan muka, mulalah bising -.-'

Aku admire gambar bawah ni, dan teringin sangat nak buat rambut macam tu. Rambut i kan ikal mayang uolss. Haktuih. Aku lagi suka ikal daripada lurus tegak rebonding tu sebab rambut aku ni jenis kusut. Kalau angin tiup, habis serabai. So nak rambut yang #gunajaripomboley Then terfikir nak dye sikit. Haiyoo apakebenda punya kehendak ni wey. Oh lagi satu kehendak yang tak boleh blah, wanna get a pair of 16mm contact lens. Nak mata bulat kawaii macam retis korea yang buat plastic surgery ittew. Lalala gedik :3

Nak rambut macamniiii. Hei cepatlah panjang rambut.

Untuk gadget, nak grab seketul smartphone. Hari tu main Angry Bird dan macam-macam game kat smartphone member. Aku yang selama ni tak pernah heran dengan gadget terus rasa nak rembat satu. Tujuan utama, nak main game. Huhu sekarang tengah usha-usha smartphone yang best, prefer samsung atau iphone.

Tamo nokia. Aku dah tawar hati dengan nokia sebab kualiti gambar macam hape je.  Btw sekarang ada iphone 4s kan? Kalau baca betul-betul, nama dia iphone for ass. Hihi sorry pada sesiapa yang guna 4s. Ni my classmate lah cakap, 4s ni operating system dia tak berapa ok compared dengan iphone lain. Tak tahu betul ke tak. Sebab tu nama dia iphone 4s (read: for ass) -.-'

Nak satuuu :D  Eh ni 4s ke? LOL

4 comments:

  1. Liya tiap2 thn wishlist adalah nak KURUS. Tp makin gemuk jgk awww. Hahaha

    ReplyDelete
  2. tu lah psl. tiap2 tahun azam nak kurus. tp kurusnye tak. makin tembam ade lah T__T

    ReplyDelete
  3. teringin gak iphone lepas dah puas pkai c3.hehe..rase da boring gak ngn nokia..kamera xbape lawa kan. -,-

    ReplyDelete
  4. tu lah psl. bosan dah dgn nokia. camera ntah pape je..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...