Saturday, December 31, 2011

Sepanjang 19 Tahun


Tahun 2011 merupakan tahun terakhir umur aku perpangkal 1. Bukan umur 1 tahun lah. Maksud aku 2011 tahun akhir umur ittew belas-belas. Ahad ni umur ittew dah masuk pangkal 2. Kalau ikut logik, dah layak kahwin *angkat2 kening*. Tapi macam mana nak kahwin kalau perangai masih macam kanak-kanak. Adik aku sibuk minum vitagen, aku pun sibuk nak vitagen. Sampai orang tak boleh beza mana satu kakak, mana satu adik. Eh over pulak.

Ni entry bergambar sebenarnya. Ada 11 gambar semua sekali. Start dari zaman ittew darjah 4 hingus meleleh sampai la zaman ittew pandai sedut hingus kat unibersiti. Hihi.. maaf metafora benar entry kali ini -.-'

Masa darjah 4. Kite pengawas do masa sekolah rendah dl.
Sila takut sekarang :B

Masa form 3. Zaman nakal.
Pernah curik ph bla3. Lupa kejap pernah jd pengawas suatu ketika dl :p

Bersama calon suami.
Eh bkn. Sape ntah dia ni. Xkenal ;p

Jejejeng.. Muka suci je. Calon finalis Gadis Melayu.

Sebelum masuk asasi. Yg tengah tu form 6 je mampu.
Haha eh skrg dia dah nak habis sem OM :B

Bekas rakan seperjuangan sekolah rndh
dan masa asasi dulu. Ni bergambar sblm msk asasi ;)

Yaa.. ni asasi di Puncak Alam.
Zaman kegemilangan saya :D Apa yg gemilang ntah -.-

Boleh berangan jd doktor. Ko hade?

Last gathering sebelum masing2 membawa diri :(

Hello Shah Alam :D
Hello degree life!

January ni habis sem 1. 5 more sems to go!
Doakan ittew ye tawan-tawan :B


P/s: Aku rasa tahun 2011 tahun paling mencabar buat aku. Semoga tahun 2012 menjanjikan kebahagiaan buat aku. Kalau ada yang masuk meminang pun orait jugak. Errr?? ⊙_☉


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...