Friday, December 02, 2011

Untuk Kali Keberapa


Ya Allah, kenapa susah sangat untuk dia sayang aku. Kenapa begini sekali kau uji aku. Kau bagi aku bahagia, tapi bahagia tu tak kekal. Hati dia tak pernah tetap pada aku. Ya Allah, aku tahu permintaanku ini salah. Tapi Kau tunjukkanlah pada dia kesakitan yang selama ini aku tanggung sebab perbuatan dia padaku. Buatkan dia sedar dan menyesal bahawa pilihan dia adalah salah. Ya Allah, seandainya ini benar-benar berlaku, aku sentiasa bersedia untuk terima dia kembali, tapi dengan syarat hati dia bebas dari perempuan tu. Ya Allah, aku buntu. Tunjukkanlah padaku jalan yang perlu aku lalui sekarang. Adakah terus lepaskan dia, ataupun terus berharap. Tolonglah aku ya Allah. Sesungguhnya hanya Kau yang tahu apa yang terbaik untuk hambaMu.

p/s: I hope he read this. To readers, sorry kalau semakkan dashboard korang dengan benda mengarut ni. Pray for me so that I can move on without him. Thanks :)

2 comments:

  1. : Sabar jak lah .. pasti ada hikmah di sebalik kejadian yg berlaku pada awak .. kita manusia x akan lari dari segala dugaan ..

    ReplyDelete
  2. dear..dont ask why Allah do that to you.. Ask what had you do to Him. Allah uji sebab sayang. Sebab Dia rindu nak kita bermanja dengan Dia.

    Nasihat Rasulullah buat Ali

    Wahai Ali, bagi orang yang JUJUR itu ada 3 tanda-tandanya:
    1) Merahsiakan ibadahnya
    2) Merahsiakan sedekahnya.
    3) Merahsiakan ujian yang menimpanya.

    I love you. If he dont love you anymore, he loose a good girl like you.

    I understood it is hard to move on. Tapi Allah nak selamatkan kita.

    Anis Shuhada, I'm here with arms wide open. I miss you and love you so much <3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...