Friday, February 10, 2012

Masuk Majalah




Hehek maceh pada yang tag itew kat FB. Seriously dah hampir lupa pasal ni. Korang kenal majalah ni? Dulu masa zaman sekolah rendah tiap-tiap bulan pengawas datang kelas jual majalah Kuntum. Aku beli kadang-kadang je sebab duit cukup-cukup untuk makan.

Weeehu aku nombor 2 dari kiri. Muka suci je kan. Tu masa darjah 6. Oh kalau kome mengada nak baca artikel atas ni, toksahlah. Antara semua kat atas tu, aku punya biodata paling sadis. No achievement at all. Eikk kalau tak ada achievement, macam mana muka aku boleh setepek ada kat atas ni?

Actually guru kelas aku masa tu main pilih je sape-sape dia nak. Dia tu dah lah garang. Masa kena panggil tu, terpinga-pinga jugaklah, apekeinye aku kena panggil? Muka suci macam ni ada buat salah ke? Then tup-tup suruh bergambar untuk majalah Kuntum. Taanjat boboi aww..

Tapi pape pun, tercapai jugaklah hasrat nak masuk majalah kan. Sekarang dah terbukti betapa inesennye aku :p 

♪┏(・o・)┛♪┗ ( ・o・) ┓♪┏ ( ) ┛♪┗ (・o・ ) ┓♪┏(・o・)┛♪


4 comments:

  1. fulamak... masok buku....

    kuntum kn..

    ptt la muke maintain kiut je smpai rini..

    artis rupenye.. heee

    ReplyDelete
  2. untunglah masuk majalah. Hehehe.

    ReplyDelete
  3. ahha mira pon pernah masuk kuntum ;D

    ReplyDelete
  4. zulhilmi: erk.. masuk kuntum pun boleh dikira artis ke? haha btw maceh.. :3

    khuzrin: untunglah kan. hehehe

    mira: wahhh mira pun pnh masuk? tahniah2. boleh jadi geng ni :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...