Sunday, March 04, 2012

Kolejku Surrrgaku



Saya harap semester ni saya boleh kurus kerana jumlah tangga kolej yang perlu didaki adalah 4 kali ganda banyak berbanding sem lepas.

Kedudukan bilik masih ditepi jalan. Saya suka dengar bunyi kenderaan di Subuh hari.

Semester ni rasa macam duduk kat kondominum, padahal tingkat 4 je pun.

Lepas susun barang, aku cabut balik rumah. Tak sempat berkenalan dengan roommate. Hoho~

Dan.. makcik cleaner yang uruskan kaunter pendaftaran tadi kuangjaq gilaq. Mungkin teruja sangat kot diberi kuasa jaga kaunter? Duh~ Budi bahasa budaya kita ye makciikkkk. Makcik elok pegang penyapu jelah. Jaga kaunter penat sangat kan?

6 comments:

  1. wah syiok nya dpt dok kolej lagi..huhu..btw macik mawaq mimang cemtu wohoo

    ReplyDelete
  2. ramlah: kan3.. bengang je dgn makcik tu. lg 2 org senior (kot) yg jg kaunter tu blh je ckp elok2. dia pulak sibuk nak menengking org. DUHHH pergi cuci tandas lagi la bagus makcik tu. GERAAMMMM

    ReplyDelete
  3. wah ninie! sama la kita.. duk tingkat 5 and tepi jalan. namun hrapan utk kurus hncur lebur sbb hostel dkat sgt dgn cafe. :P haha

    btw, suka x skirt free? kalau ye jom singgah blog! :D

    http://hashira91.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. kolej mawar, uitm? hahaha.. prnah masuk..=D debat 211 jam tahun lepas.. hehe

    ReplyDelete
  5. shira: hoho.. kolej ninie pun dkt dgn kdai mkn. tp mknn dia xbrape tempting. lebih rela terperap di bilik. mwehehe

    ain soofiyah: pernah masuk? haha so apa pendapat tntg kolej mawar? adakah seindah mawar? hehe lol

    ReplyDelete
  6. comeynyeer montel ni.. terase teringin nak bela hamster bile tengok ni. gerammm, comel sangat!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...