Oh Ninie!
New Blog's Theme: GRADUATE
25 April 2012 | 3:50 PM | 5 comments


Assalamualaikum semuaa~! Weehu design blog bertukar lagi kali ini. Asal ada cuti panjang, haruslah asah skill edit blog aku yang tak seberapa ni. Huhu.. Sekarang ni aku lebih suka gunakan blogskin. Banyak kan design blogskin yang lawa-lawa sekarang ni. Just tinggal pilih je. So untuk design kali ni, aku tak nak terlalu kebudak-budakan sangat. Design kali ni sangat simple bertemakan Graduate. Nak ambil masa loading blog pun sekejap je kan?

Nama asal Graduate tu daripada font yang aku guna untuk header, post title dengan sidebar title. Nak tahu aku cari font tu dekat mana? You can simply click here, Google Web Fonts. Mungkin font ni only work in Chrome. Kalau guna Mozilla atau IE tak nampak kot. Tapi ahh peduli apa aku. Huahua.. Oh ya, blogskin ni sebenarnya bukan 100% hasil aku. Blogskin ni asalnya aku download di blogskin dan edit colour apa semua. Kalau boleh nak la jugak identity blog sendiri kan :p

Bawah ni preview asal blogskin yang aku download:

Big thanks to Chocolettha :)


Labels:


Older Post | Newer Post
Author

A self acclaim beauty addict. I love Lana Del Rey, polkadots, laces and huge fan of any brown colored stuffs. A humble owner of MY Honeycase. For any business opportunities, contact me at vogue_neez@yahoo.com

Navigates

Home Profile Extras

Instagram

Credits
Template by :
Background and Cursor by :
Tutorial by : (✿◠‿◠)

[close]