Tuesday, July 17, 2012

Love ♥

Assalamualaikum.. Alhamdulillah lepas hampir 3 minggu berhempas-pulas dengan final, minggu ni bermula sudah cuti aku. Sekarang ni rasa macam awkward pulak bila duduk rumah tak buat apa-apa. Selalunya bila duduk kolej pukul 6.30 dah bangun sebab nak cop toilet. Wkwkwk~ Lepas tu bila datang mood malas mulalah berkira-kira nak ponteng kelas ke tak hari tu. What a life :D

Keadaan bilik pada hari clearance.

Kecik2 cili api. Demam aku esoknya sebab angkat beg berat ni.


Oh ya. Untuk cuti sem kali ni aku dah rancang untuk marathon Ranningman. Huahua memang agak terlambat. Ni pun reti layan sebab kena paksa dengan member. Ada ke patut masa tengah busy buat assignment, member aku pergi cucuk pendrive masukkan cerita Runningman kat laptop aku ni -___- Daripada belajar tengok 1 episod, sekarang ni dalam laptop dah ada dari episod 1 sampai 101. Semangat tak? Tapi alangkah bagusnya kalau aku semangat macam ni bila belajar :{

My current addiction is... KIM JONG KOOK oppa  !!!!! Huaaarghhh sesiapa yang heret aku dalam kancah Runningman ni tolang bertanggungjawab bawak dia ke Malaysia. Dah jatuh hati ni. Omg omg omg cane nih?


See the muscle? Auww auww 


*sedang mencair*

*cair lagi*

*cair infinity*

Nak bela sekor dalam sangkar boleh?
Eh??


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...