Tuesday, January 29, 2013

Adikku Yang Kurus



Look at that fat boy beside me. Very plumpy cheek isn't it? Dan aku nampak sungguh cun dan flawless dengan kulit muka yang ala-ala glowing gitu *puih* Yeayy so meet my only boy yang gemar carik pasal dan carik gaduh dengan aku. Yang umur dah masuk 15 tahun tapi masih suka menyibuk tidur sebelah aku and kaki buli kakak dia yang lembik ni asdfghjkl. Gambar atas ni diambil masa Februari tahun lepas. Masa ni otw nak pergi family day dan secara tak sengaja tudung ekspres mama tersarung cantik di muka aku tanpa membuatkan aku kelihatan makcik-makcik. Wahaha what is this -.-


Now take a look pada gambar seterusnya. 
Scroll~




Scroll~




Scroll~




Scroll~







Whoaaa mana budak berpipi tembam ittew?? Gambar ni diambil pada bulan Disember tahun lepas. Point yang aku nak cerita sekarang bukan tentang wajah aku yang dulu flawless sekarang berlubang. No no no. Ni entry khusus sebagai penguat semangat untuk aku kurus. Aku jealous dengan adik sendiri. Dulu aku selalu ejek dia gemuk lepas tu dulu bila dia beli baju selalu tak muat dan aku lah yang gembira rembat baju dia. Tapi sekarang dah terbalik. Aku makin gemuk. Bila dia beli baju aku dah tak boleh share dengan dia sebab baju yang dia beli semua nak fit ikut badan dia je. Hampeh.. along nampak permainan kau dik.


Beliau berjaya mengurangkan berat badan dalam masa 6 bulan. Masa mula-mula dia diet tu memang tak nampak pun effort dia sebab waktu tu dia busy kawad. Makan pun langsung tak kurang. So aktiviti kawad la yang membantu bakar lemak dia tu. Hewhew.. Bila pertandingan kawad habis, dia busy dengan futsal pulak. Start dari situ dia dah mula tak heran dengan nasik, dengan fastfood whatsoever you name it. Imma happy kid sebab sekarang bila makan KFC ke, McD ke dah tak payah berebut dengan dia :D


Happy tu memanglah tapi yang untung dia. Adik aku makin kurus, aku makin gemuk. Dulu main futsal jadi keeper sekarang jadi defender. Tweethandle pun perasan letak nama Ashley Cole -________-"


Nampak macam ada dabelcin dan buncit!


You made it bro. Along iz jeles  T____T


3 comments:

  1. lerr akaknya bile lagi? hehehe..
    baguslah bdn turun. nanti berisi byk pulak pnyakit. ninie control cket mkn. klau ase nk mkan tu, minum sgelas air masak sblum makan. its work! believe me. :)

    ReplyDelete
  2. mira: terer kan adik akak? xD

    shira: haha yup tgh practice mnum air byk skrg ni. skrg tiap kali sblm mkn mesti minum 1 gelas air masak.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...