Thursday, February 14, 2013

6th Year





Dah lama aku tak blog pasal love story. Walaupun aku tahu tak ada siapa kisah, tapi I don't care. Setelah melalui macam-macam cabaran, akhirnya mampu jugak bertahan selama 6 tahun. Tu pun kejap on kejap off ikut kepala dia je. Cabaran tu tak yah cerita lah. You name it. Semua kitorang dah pernah lalui. Dia pernah curang dan aku juga pernah. K. Motif cerita pasal tu? Haha saja nak bagitahu yang perempuan pun mampu curang. Lalala \m/


Ok takmo ungkit benda yang boleh sakitkan hati masing-masing. Just nak show off sikit apa yang aku dapat sempena anniversary ke-6 kitorang nih. Dah lama sebenarnya dia janji nak bagi aku patung. Aku siap bagi link FB patung yang aku nak tu lagi. Tapi dia buat dek je dan suruh hold on sampai anniversary kitorang. Patung kucing yang aku harapkan, alih-alih patung penyu yang aku dapat. Pun bolehhh~ Huhu dia faham taste patung aku macam mana. Aku suka plushie yang tak berbulu tebal. Before this banyak kali dia bagi aku teddy bear tapi aku tak peluk pun sebab bulu teddy bear tu selalu buat aku bersin  T___T 


Kat perut dia ada tulis Terengganu. Haha :3


Tarikh anniversary kitorang hari ni sebenarnya, 14 Februari. Tapi kitorang keluar sehari awal sebab tak mahu disangka menyambut valentine -__-  So yeah lepas hampir sebulan tak jumpa, semalam dapat jugak keluar. Jalan-jalan mengukur tanah kat KL ni. Nak tengok wayang, tak ada movie best. Akhir sekali karoke kat area rumah aku. Seronot! Hee




Kepada orang yang bertanggungjawab bagi penyu atas ni, semoga mampu berubah jadi lebih baik. Mohon jangan diulang perangai lama. Akhir kata, semoga kita mampu bahagia lepas ni. Aaaaminnnn..


2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...