Wednesday, August 01, 2012

Gedik

Entri malam ni gedik sikit. Btw sebelum aku proceed dengan kegedikan, aku nak kata terima kasih kat korang yang LIKE previous post aku sebelum ni. Ala yang title 'Kronologi' tu. Dapat 28 LIKES! Terkejut beruks aku masa tengok entry tadi. Apa yang korang suka sangat? :D
Bercerita tentang topik malam ni, aku tak tahu nak letak title apa. Aku rasa korang masih tak kenal aku siapa. Peh ayat bajet siod. Heh.. aku bukan macam budak-budak pompuan lain yang gilakan artis Korea, yang gilakan Fizz Fairuz, Abang Jejai, Sheikh Muzaphar.. No way. Aku suka jadi lain dari yang lain. Termasuk soal jodoh. Ditekankan di sini, aku tak suka lelaki kurus keding. Dan rancangan televisyen kegemaran aku ialah wrestling. So boleh bayangkan tak aku suka lelaki macam mana? Okeh la, tak dapat bayangkan eh? Ni la wrestler yang aku paling minat kat WWE lepas Jeff Hardy. Jeff Hardy dah kena kick dari WWE. So aku terpaksa jatuh hati kat Abang Randy Orton. Awwww...


Haip pandang atas je!

Tak dapat kapel dengan Abang Randy yang gagah perkasa, aku dapat pakwe yang lebih kurang gagah jugak lah. Tak kurus keding. Hihik gatal! Masa mula-mula kami kapel, my mum panggil dia Randy Orton. Apa-apa jelah mak aku ni. Padahal dia bukan tengok wrestling -.-

Tadi aku menonton perlawanan hebat antara abang Randy dengan abang John Cena. Suka gila match malam ni. Aku asik senyum je masa tengok abang Randy tadi. Peh angau ke hape? Tiba-tiba saya rindu kat abang Randy celup saya tu. Tak adalah sama sangat pun. Tang dagu je sama.


Dagu lekuk!
Aww2 pakwe ko hade?

Bilalah nak dating ni T___T

16 comments:

  1. HAHA u suka wresting?gila ganasss ! I pun suka badan2 lelaki tough tp tanak ketul2 mcm dorang nak biasa2 je . nampak macho ! awww :D

    ReplyDelete
  2. @wannurfazrini
    i ske laki bdn besar ni sbb blh nyorok blkg dorg.wakaka
    kejam gle alasan
    hehe bkn2.klu bf taf2 ni rs mcm slamat ble gn dorg :D

    ReplyDelete
  3. @PinQib
    ade ke?
    br nak belagak ade pakwe dagu lekuk
    T___T

    ReplyDelete
  4. awak..cium sy balik..ahhaa

    ReplyDelete
  5. @hiro
    erk?huhu
    baiklah
    follow u back :D

    ReplyDelete
  6. mmg gdik btol bdk kcik ni..hehe..
    pkwe u sesuai la ngan i, dagu lekuk jgk..
    hahahaha larikkkkkkkkkkkk.....

    ReplyDelete
  7. eh..tgn dia mcm pkai armsock la..hehe.

    --> arghh!! x kira..nk tg0k yg bwah jgk..hak3..

    ReplyDelete
  8. @ninie
    Rikishi tak nak ker..haha

    ReplyDelete
  9. @Nadia H.
    tak bole2.sape2 rmps pakwe i,i carik smpai lobang idong tahu
    *mrh nih*
    HAHA

    ReplyDelete
  10. @Hashira Yusoff
    gtl la awk ni
    nape la kite lupa nak blur tang bawah tu
    haihhh ;D

    ReplyDelete
  11. @Seraffin
    rikishi da pencen.mane layan sgt ayam pencen ni
    xde kelas.hihik

    ReplyDelete
  12. @Robot | Sakti
    errr macam mana dagu bujur sireh tu?
    -.-

    ReplyDelete
  13. hehe ai suka yg atas.yg bwh u dah cop.ai suka yg sexy2 bole v;p

    ReplyDelete
  14. @Cik Cici
    nasib baik bopren i sopan
    tak cekci mcm atas tuh
    fuhhh..klu tak kne brebut gn cici
    hihik

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...