Friday, March 18, 2011

Parcel ♥

Aku lah orang paling hepy sekali bila terima parcel. Tak tahu kenapa. Sebab tu lah diri ni suka sangat order barang-barang secara online sebab gian parcel. Sampai mak aku pun bising, selalu beli benda bukan-bukan. Dah lah menganggur, lepas tu menghabiskan duit mak bapak je keje T__T

Benda pertama yang aku beli di alam maya *eceh* ialah plushies. Hehe.. aku suka soft toys! Tu diaaa, perangai kanak-kanak dah keluar. Warna pink lagi aww..

Bila tidur sy ske peluk die.
Empuk je~~

Barang kedua yang aku order, ialah macarons. Hm kat luar kan susah nak carik macarons. Tu yang sampai batak sangat pi order online. Hmmm.. So far, tak menyesal lah order. Lepas gak kempunan nak merasa macarons. Hehe..

Model macarons. Aww :p

Dan barang paling latest yang aku order, dan hari ni dapat sampai sibuk update kat blog ialah phone charm! Hehe.. aku jumpa pasal ni kat blog The Pink Gajah Story. Comel sangat phone charm dia. Murah pulak tu. Tu yang gatal tangan pegi order tanpa mengendahkan dompet yang makin kempis T__T


Order 2. Lagi 1 utk sape ek? :p


Barang2 kesayangan. Ehm termasuklah bantal busuk
T__T

Ce teke atas kek tu tulis ape.
Hehe.. eh kek tu non edible tahu :3


Minat nak order?

Plushies, HERE
Macarons, HERE
Phone Charm, HERE


So far, aku tak pernah lagi order baju. Kang kalau sendat, tak pasal-pasal je. Aku ni dah lah gemuk. Ceh.. Tapi pape pun, "Selamat menghabiskan duit, kawan-kawan!"

6 comments:

  1. nak plushieeeees. cute je. ada nama pulak tuu. hiks

    ReplyDelete
  2. @sarah mohamad
    hehe kan?? comel dn sedap dipeluk ;)

    ReplyDelete
  3. ninie yang baik hati, belikan plushie untuk aku pleaseee ahaha. sumpah tomey2 gila. urghhh

    ReplyDelete
  4. @luvly mya
    haha bodekan ko xcukup mencairkan aku lah. pi beli sndr. kejamnye ayat. hhe.. eh beli lah. serius best gle plushies tu!

    ReplyDelete
  5. plushie comelllll.. pinky2 :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...