Monday, April 19, 2010

Holiday At Teluk Batik and My Brand New Cellphone!

This week was effing awesome for me. I've had a vacation with my family and it was fully sponsored by my uncle. Hehe murahnya rezeki keluarga. Syukur Alhamdulillah ;) Kitorang bermalam kat Teluk Batik Beach Resort. Bilik kitorang agak besar ah. Ada 6 katil single bed. 2 beds are in another seperate room. Bilik tu sepupu aku dengan suami dia yang guna. But.. toilet satu je. Erkk so kau bayangkan berapa lama kitorang semua nak take turn mandi??

Kat bathroom ada bath tub. Aku tak pernah nampak bath tub betul-betul depan mata. So serius agak jakun. Hahah tapi aku tak guna pun bath tub tu atas sebab nak kejar masa. Ramai lagi nak guna toilet, takkan la aku nak berendam dalam bath tub tu. So tak dapat berendam T___T

Menghiburkan anak dengan meniup belon.
Ops maaf typo, anak sedare ah. HAHA

Bersama anak di kolam.
Ops anak sedare lah. Sorry typo lagi.

Meet my family!! :D


Like mother like daughter. Hehsss

View dari balkoni. Depan tu laut sebenarnya.
Tapi pokok pulak yang lebih-lebih =.="
Okay tu cerita Teluk Batik. Sekarang cerita pasal phone baru. Beli secara tak sengaja. Hmm alasan plastik gilewww dowhh. Ekceli aku dah lama ushar Blackberry tapi nak beli aku tak mampu sebab mahal. Aku teringin Blackberry bukan sebab BBM tapi sebab aku suka tengok casing dia yang comel-comel. Tolong, alasan plastik lagi T___T
Bila tak dapat Blackberry, dapat Nokia C3 pun jadilah. Asalkan ada rupa Blackberry. Hekk.. beli kat kampung. Harga boleh dapat murah. Aku minat dengan colour pink. Entah kenapa aku tetiba suka pink. SHOCKING PINK pulak tuh. Selain pink, ada warna purple. Warna purple ni limited edition and kat belakang dia ada corak. Kalau yang 3 warna lain, belakang dia plain je. Tapi warna purple tu tak cukup tempting sebab warna dia pudar dan macam more to silver pulak colour dia.
Nokia C3 ni dia punya speciality ada WiFi je. Camera 2 megapixel, tak ada 3G. Aku rasa phone lama aku lagi best kot. Ehm tapi sebab nak Wifi dan rupa Blackberry punya pasal, semua aku tolak tepi. Aku tak explore habis lagi phone ni. Semalam gatal nak online Twitter guna C3. Bukan guna Wifi, tapi guna kredit. Sign in Twitter, then tak reti sign out. 2 hari jugaklah aku biar kredit aku jalan macam tu je. Sengal... phone canggih tapi tak reti guna T___T


Muka bangga dapat phone baru. Ahak!
*ampun..ni bukan riak T___T*

17 comments:

  1. ninieeee kita sama beli fone baru . lai lai . sukanya hatiii pegang fone baru :D

    ReplyDelete
  2. @wannurfazrini
    haha best kan feeling dpt ph baru ni.rs mcm br dpt baby.haha over ;D

    ReplyDelete
  3. phewwwwwwwwwwwwit !
    handphone baru seyyhhhh :)

    ReplyDelete
  4. hanphone nie la yg aima suka..
    tp xde duit lg.. tguu dulu jap.. hehe

    ReplyDelete
  5. hp kite same! pink color gk tu heee

    ReplyDelete
  6. hehe. liya pon beli hp tue :p

    tp yg purple tu la.walaupun xnmpk keypad die, buat2 nmpk jela bl slh taip msg. hehe

    mslh liya skrg, setting hp tu yg home screen. xde pon ;(

    sedih amat sbb liya pon x pndai nk setting ;(

    ReplyDelete
  7. skali skala holiday dgn family mmg best kan.. wahh phone baru.. comelll pinky2 :)

    ReplyDelete
  8. ninie, hanphone kite same la..baru 2 minggu pakai..heheh..ninie, ada warne ungu? serius? adoi, nape takde time beli..huhu..nak ada corak2 gak..heheh..best c3 sebab ada wifi je.yg lain tu bese2 je kan..heheh

    ReplyDelete
  9. @lassiegewdix
    hehe jrg tukar phone.ni br ph ketiga :)

    ReplyDelete
  10. @aima in luv
    ph ni tak mahal pun aima. ninie beli 440 je tmasuk memory kad 2GIG

    ReplyDelete
  11. @Liya Laa
    ninie pun tak reti setting sbb tak biasa guna nokia.skrg tgh godek2 function die

    ReplyDelete
  12. @Amirrah Zawani
    hehe tq.. ske ph br ni sbb die warna pink

    ReplyDelete
  13. @❤NazirahMoktar❤
    warne purple ade.tp pudar sgt..ninie tak minat.yup yg best die ade wifi.hehe

    ReplyDelete
  14. ramai jugak eh yang guna fon jenis ni . best tak ?

    ReplyDelete
  15. @sarah mohamad
    best sbb ade wifi.hehe tp 3g xde.. :(
    lg1 speciality sbb ph ni comel n ala2 blackberry ;)

    ReplyDelete
  16. minat pink rupanya.;. ptut blog pon pink

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...